G-E-T Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Har ett Thermaltake Armor (sort) http://www.thermaltake.com/xaserCase/armor...s/va8000bws.htm Jeg vet at det ikke er store modde-mulighetene på dette kabinettet, i og med at det allerede er ferdigmoddet. Men jeg har fortsatt lyst til å gjøre ett eller annet med det. Noen gode forslag ? PS : Vil nødig begynne å skjere i det... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) skal du modde skikkelig så er det jo stilig med Plexi glass, men då må du jo skjære ut hull i side døren. litt Neonlys kan då ikke skade. EDIT: så at du hadde Vindu Endret 14. juni 2005 av vegis Lenke til kommentar
G-E-T Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Vel.. i og med at det er 3 vinduer i sidedøren er det vell lite vits i... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kjøp i første omgang lys fra microplex! 30 spenn for stykket (www.microplex.no). Btw: Velkommet til forumet! Og : Jeg elsker kabinettet ditt, kan du legge ut noen bilder? Lenke til kommentar
G-E-T Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Hehe... mange takk! Skal prøve å få lagt ut noen bilder så snart jeg får meg noen nye batterier til kameraet :!: Endret 14. juni 2005 av G-E-T Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 ka er ein invert? Eg såg på dei lysa du anbefalte på microplex og det stod at eg trengte ein invert. Eg o har thermaltake Armor Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 ka er ein invert? Eg såg på dei lysa du anbefalte på microplex og det stod at eg trengte ein invert. Eg o har thermaltake Armor Vis du ser på siden, så står det jo hva en inverter er og hvor mye den koster. Dette er en inverter. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 plasser en etch på plexien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå