Gå til innhold

Nytt Anlegg til maks 60000(+ KANSKJE litt til)

Anbefalte innlegg

Har vært på hificenteret å fått et pristilbud på et oppsett:

Audiovector mi3 Super 16500nok(har en liten ripe)

Audiovector Center Super 7495nok

h/k avr 635 11995nok

Audiovector cx Black?? er litt usikker på disse, regner med att det er bakhøytalere, hadde litt dårli tid og jeg har ikke så mye peiling så jeg bare røska med meg tilbudet å for jeg. 2500nok

infocus dlp projector sp4805 8995nok

+ lerret, takfeste å div kabler.

Enda på 58500 nok med en liten rabbat.

Er dette noe å satse på?? går det ann å fa noe bedre i samme prisklasse??

Får kjøpe 2 suber så jeg synes spiller ganske bra med en kompis får 6000. Er litt usikker på hva de heter men det skal jeg finne ut.

Har en nabo som kanskje kan hjelpe mej å eventuelt bygge ett system i og med att jeg ikke har noe serli peil på det men han er bonde å nå begynder slåtten!!

Har dette fra før: hk/3470, jbl e90, jbl e250 sub. Må mest sansynli kjøpe ny dvd spiller men det kan jeg vente litt med. Bruker den som cd-spiller.

Setter SVÆRT stor pris på tipps jeg kan jøre får å få mest muli ut av de pengga jeg har tilgjengeli!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange som sier at Mi3 har god lyd. Jeg syns ikke det..

Drev å vurderte Mi3 når jeg skulle kjøpe høytalere, men fant ut fort at jeg ikke likte lyden i Mi3. i den prisklassen så fant jeg ut at jeg likte best Dynaberl Exact og ProAc Studio 125. Men jeg ente opp med et par brukte euforia som jeg fikk billig :)

Spørs på hva du skal bruke steroen til, og hvilken musikk du hører på.

Jeg hører primært musikk..

Lenke til kommentar

Ellers vil jeg anbefale mitt eget oppsett (nypris 65000) hvis du hører på samme type musikk som meg. Bør klart ha en bedre Cdspiller, men det spiller egentlig ganske detaljert. Må nok opp i over det dobbelte for å få en bedre cdspiller..

Cambridge audio azur 640 cdspiller (2998,-)

Cambridge audio azur 640 Dab/fm tuner (2498,-)

Electrocompaniet ECi4 (19990,-)

Dynabel Euforia (34500.-)

Bruker supra EEf1 signalkabel terminert med supra og Kimber 4TC høytalerkabel terminert med supra spader.

Lenke til kommentar
Ellers vil jeg anbefale mitt eget oppsett (nypris 65000) hvis du hører på samme type musikk som meg. Bør klart ha en bedre Cdspiller, men det spiller egentlig ganske detaljert. Må nok opp i over det dobbelte for å få en bedre cdspiller..

Cambridge audio  azur 640 cdspiller (2998,-)

Cambridge audio  azur 640 Dab/fm tuner (2498,-)

Electrocompaniet ECi4 (19990,-)

Dynabel Euforia (34500.-)

Bruker supra EEf1 signalkabel terminert med supra og Kimber 4TC høytalerkabel terminert med supra spader.

Mannen skal ha surround og projektor,men du kommer med et håpløst forslag om stereo. :nei:

Pussig at uansett hva folk skal ha,så kommer du med ditt Electrocompaniet/Dynabel forslag som ikke passer hverken til kravene eller til prisen folk spør om.

Husker du han her på forumet som skulle ha seg et anlegg til 10-15000 kr?

Da kom du også med ditt 60000 kroners forslag.

Det er et bra anlegg du har fjaeran,men det er ikke alle som vil ha akkurat det samme som deg.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Trådstarter: Jeg synes absolutt at du bør dra tilbake til Hificenteret å prøvelytte på det oppsettet.

Lytt også på andre høyttalere og forsterkere.

Har du flere forhandlere i nærheten,så dra til de å prøvelytt der også.

Da finner du raskt ut hva du synes låter bra.

Start også en tråd i forumet på Hifisentralen,da vil du garantert få mye hjelp og gode tips. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...