Dark Lord Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Lurer litt på om man kan fjerne nettverks påloggingen i Windows 98? har en pc noen andre i familien bruker og fikk spm om man kunne fjerne den påloggings boksen, så jeg henvender meg her. Er det noen som vet? Offtopic: posta den feil ista om noen fikk med seg så det er ikke for å få mer <oppmerksomhet>.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Fant dette da jeg brukte det gode søkeverktøyet Google. Windows 95/98/Me (If you don't have multiple users configured): Open Control Panel, and double-click on the Network icon. From the list entitled Primary Network Logon:, choose Windows Logon, and press OK. Note: If this doesn't work, make sure you didn't initially configure a password for yourself. If you did, Windows 98 will always require it. Double-click on the Passwords icon in Control Panel to choose nothing (leave it blank) for your password. Windows 95/98/Me (If you do have multiple users configured): Run the Registry Editor (REGEDIT.EXE). Open HKEY_LOCAL_MACHINE\ Network\ Logon. Double-click on the Process Logon Script value, and change the data from 00 00 00 00 to 00 00 00 01 Windows 95/98/Me (If nothing else works): Install Tweak UI, and double-click the Tweak UI icon in Control Panel. Choose the Network tab, and check the Log on automatically at system startup option. Type your username (shown after Log Off in your Start Menu) and your password (leave it blank if you don't have one), and click Ok when you're done. Kilde: http://www.annoyances.org/exec/show/article04-103 Noe slik kanskje? Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Skal prøve det. Det så ikke vanskeligere ut enn at jeg faktisk kunne ha greid det selv.. Takker for den! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 hvorfor ikke bare "skaffe" win xp? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 eller tweakui som lar deg logge på automatiskt, bare bruk goisghe som brukernavn og blankt som passord Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 jeg strevde også veldig med dette problemet på en skolemaskin en gang. det jeg skulle gjøre var å lage en bruker for eieren av datamaskinen. målet var at jeg fikk laga en konto for eier av datamaskina, så gjøre slik at eieren kunne logge inn automatisk uten å gjøre noen ting. dette ble litt vanskeligere enn jeg hadde trodde, men jeg mener å huske at man gikk til Kontrol panel, brukere mener jeg å huske, der får du opp endel alternativer. blant annet får du jo opp den kontoen du laga. jeg mener at hvis du trykker på den siste fanen der så får du opp en boks der det står noe om bruk instillingene på alle brukere. trykk på denne og velg bruk->ok restart pc`en. se om problemet blir løst på den måten. sorry, hvis jeg husker feil nå, men har ikke holdt på med instillinger i Windows 98 på veldig lenge. ja du kan bruke Tweakui for å fikse det, men det programmet har jeg ikke fremgangsmåten på for det programmet kan jeg ikke noe om. Lykke til. Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Takker..nei,legger ikke inn Win XP fordi at de som bruker den pcen ikke vil ha det på den. Har ikke vært borti noe annet enn Win 95 og Win 98 så..tro meg jeg har prøvd! Skal prøve det når jeg får tid. Takk skal dere ha:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå