Chris_lox Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Topic sier vel det meste. Får selv en mist 500watt, så trenger ikke å bekymre meg:P men bare lurer! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Bluescreen, pc starter ikke, ustabil maskin, osv osv, symptomene kan være så mangt Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Okay, bare lurer, takk for svaret! *Glede seg til Mist* Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har en dårlig PSu og når jeg spiller skrur dataen seg av elelr når jeg gjør ting som tar mye ressurser skrur den seg av eller henger seg! Neon som har noen anbefalinger? Min. er 450w ! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Neon som har noen anbefalinger? Har du en Qtec? :!: Kjøp en Tagan. Kanskje litt dyrt, men du får det du betaler for garantert. Kvalitet koster, men det er verdt det. Har hatt en 420watts tagan i en del uker, og den er helt upåklagelig (stabil og gir mer enn nok power). Den bråker litt, men viftene overdøver den. Anbefaler Tagan, NorthQ, enermax, MIST og Thermaltake. Kjenner mange som har disse psuene, og de er av veldig god rang. Styr unna Qtec, da en del av PSUene de produserer er ustabile og en risiko for systemet. Noen Qtecer er av bedre sort, men gå for noe annet for å være på den sikre siden. Har hørt mange skrekkhistorier om QTec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå