Gå til innhold

Diablo 2: LoD hakker

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke hvorfor men det hakker i Diablo 2 LoD

når jeg er ved plasser der det brenner, sånn som f.eks i Diablos hule hvor det strømmer lava.

Noen som har en ide om hva som er galt?

Mvh Nissen

AMD Athlon XP 2000+

ASUS A7V333 -Raid

768 DDR-RAM

SB Live 1024

FPS 1500

Alpha PAL og 19dB vifte.

Gainward GeForce 4 PowerPack TI4600

12 kabinettvifter

Chieftech DA-01B-D

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-07-22 21:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se etter hvilken API dere kjører. Det hakker på min Xp1700, Gf3 når jeg kjører Direct3D (Diablo 2 velger det som default etter video testen). Det hakker hos alle de jeg har snakka med. Får ned i 3-4 fps på det verste. Men som sagt, bare på spesielle områder. Ser forresten ingen grunn til å kjøre D3D. Selv om D3D ikke hadde hakket hos meg, hadde jeg ikke kjørt det. Det ser for blurrete ut

Lenke til kommentar

Det er en bug/dårlig koding i spillet som gjør at det hakker hvis du kjører D3D med et GeForce 256 eller et nyere GF kort. Det går rent hos noen, men hos de fleste så vil det hakke ganske mye.

De eneste kortene som jeg har sett som klarer og kjøre D2 100% er 3dfx sin vodoo serie.

Lenke til kommentar

Jaja...det eneste som er bedre i D3D er lyseffektene, altså, de har ulike farger. I Direct Draw er de hvite. Dette plager meg ikke. Dessuten så er Direct Draw mye klarere, synes jeg. D3D blir ganske utgjevnet...blurrete. Men men, "eye of the beholder" :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...