PC^2020 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Tja, jeg var på narvesen i dag og kom over disse. Jeg kjøpte meg en pakke med slike.. ALDRI har jeg hatt så vondt i magan.. OG ja! Jeg er ikke alergisk.. http://www.frisk.com/ blæargh... uff fæle greier, noen som har meninger? Det er forresten små gummikuler med noe flytende greier inni.. Endret 14. juni 2005 av pc^2004 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Køpte noe lignende i svergie en gang, shockwaves ettellerannetogno het de og smakte såpe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Køpte noe lignende i svergie en gang, shockwaves ettellerannetogno het de og smakte såpe Det er hårgelé. Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Køpte noe lignende i svergie en gang, shockwaves ettellerannetogno het de og smakte såpe Det er hårgelé. hehehe Ikke rart de smakte rart:P Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 De selger noe sånn møkk her nede også. Smaker møkk. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg lover, det var ikke hårgele , men sånne kuler som han snakker om. De var tillogmed rosa! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 De var tillogmed rosa! Tvilsomt. Jungelord: Ikke spis rosa piller du får i Sverige. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Lakerol shox het de vist. Bare se til høyre på denne siden, der er det en liten trekant man kan trykke på og vola, scroll litt ned og du ser det allerede åpenbare. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Grunnen til at mavan min kreperte var kanskej fordi at en del av disse tyggis/mentol lignende produktene har en Lakserende Effekt. Dvs. at man må på do/får vondt i mavan. Men det stod ikke noe om det på den lille esken, så jeg heiv innpå. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Grunnen til at mavan min kreperte var kanskej fordi at en del av disse tyggis/mentol lignende produktene har en Lakserende Effekt. Dvs. at man må på do/får vondt i mavan. Men det stod ikke noe om det på den lille esken, så jeg heiv innpå. De fleste sukkertøy/tyggiser osv har lakserende effekt hvis du spiser en HEL pakke. Grådige mann, dette burde du vite. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det er kun godis uten sukker men med søtningstoff som har lakserende efekt. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 IFA-pastiller er ikke lakserende. Det står i allefall ikke noe om det på esken, og jeg merker ingenting til det etter å ha spist 2-3 esker på rad, noe jeg ofte gjør. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 IFA-pastiller er ikke lakserende. Det står i allefall ikke noe om det på esken, og jeg merker ingenting til det etter å ha spist 2-3 esker på rad, noe jeg ofte gjør. sikkert herda du Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 IFA-pastiller er ikke lakserende. Det står i allefall ikke noe om det på esken, og jeg merker ingenting til det etter å ha spist 2-3 esker på rad, noe jeg ofte gjør. sikkert herda du Da er jeg også herda. de har nok skrevet det på siden kan være en fare, siden det er uten sukker, men søtningstoff. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Grunnen til at mavan min kreperte var kanskej fordi at en del av disse tyggis/mentol lignende produktene har en Lakserende Effekt. Dvs. at man må på do/får vondt i mavan. Men det stod ikke noe om det på den lille esken, så jeg heiv innpå. De fleste sukkertøy/tyggiser osv har lakserende effekt hvis du spiser en HEL pakke. Grådige mann, dette burde du vite. Elsker det som står på pakningen i mange av sånne "frisk pust" greier. "For meget innhav kan virke avførende" Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 IFA-pastiller er ikke lakserende. Det står i allefall ikke noe om det på esken, og jeg merker ingenting til det etter å ha spist 2-3 esker på rad, noe jeg ofte gjør. sikkert herda du Da er jeg også herda. de har nok skrevet det på siden kan være en fare, siden det er uten sukker, men søtningstoff. Nei, det står ikke noe om lakserende/avførende effekt på esken, jeg har sjekket alle kriker og kroker. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har kjøpt en pakke "Liquids" jeg og. Ikke noe å anbefale, jeg fikk vondt i magen jeg og. Minner meg litt om da jeg var liten og tygde Möllers Tran-piller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå