The zero Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Har laget et forumdesign og ønsker tilbakemeldinger. Hva syntes dere om oppsett og brukervennlighet? Bedre eller dårligere enn standard phpBB-design? http://www.nettportalen.com/forum/ (Det er ikke forbudt å bli medlem) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Veldig enkelt og fint, men synes kanskje du burde bytte ut linjene over og under "Du er her..." med <hr> e.l. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 For å være helt ærlig syns jeg dette var vesentlig dårligere og mindre brukervennlig enn standarden Savner først og fremst et tydelig skille mellom radene og kolonnene. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Rent og pent. Jeg savner litt padding her og der.. Headeren var veldig intens i forhold til resten av siden.. Ellers veldig ryddig og fin. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Rent og pent.Jeg savner litt padding her og der.. Headeren var veldig intens i forhold til resten av siden.. Headeren er vel egentlig ikke en del av forumskinnet... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Menyene på siden var kule. Synes det skulle vært litt skille mellom kategoriene, ja. Lenke til kommentar
The zero Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Hadde et klarere skille mellom kategoriene før, men det likte folk heller ikke... Headeren er en del av selve Nettportalen. Ellers, takk for alle tilbakemeldingene! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Fant en liten skrivefeil... Brukere: 0 Sjulte: 0 Gjester: 1 Skrives vel "Skjulte" *pirk pirk* Ellers må jeg si at forumet så enkelt og ryddig ut. Kanskje litt for enkelt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ryddig og fint, men kanskje litt smalt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Rent og pent.Jeg savner litt padding her og der.. Headeren var veldig intens i forhold til resten av siden.. Headeren er vel egentlig ikke en del av forumskinnet... Den har jeg laga en gang i tiden, tror jeg.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Brudd på tre-ords-regelen = stengt tråd. Smiletryner er ikke ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg