Selvbyggern Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nyligt har spill og film begynt å klikke. Det vil si at filmen flyter fint i ca 4 sekund før den hakker 2 ganger(stopper opp veldigt raskt) før den spiller videre i ca 4 sekunder, slik holder det på, hele tiden( har prøvd å spille filmen i flere forskjellige spillere, f eks vlc, wmp, winamp osv...). Akkurat det samme skjer når jeg spiller spill, har prøvd flere forskjellige spill, men samme problemet oppstår i alle spillene. Har prøvd å installert den nyeste driveren til ATI, men problemet oppstår enda, har også prøvd eldre drivere uten hell. Her er maskinen: Sapphire x800xt AMD 3400+ 1024mb ram SB Audigy 2zs Har installert de nyeste driverne til lydkortet (men det skulle vel ikke ha noe å si...?) Noen som har forslag til hva som er gale? HJELP Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Det burde ikke skje med den HardWaren du har. Endret 14. juni 2005 av vegis Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 dette vil jeg anbefalle deg: - før du begynner å utføre store instalasjoner skjekk tilkoblingen( skjermkort ovs) - siden du har instalert nye drivere til skjermkort, så er det ingenting galt med dem, det betyr at noe annet er galt. Hvis vi tenker klart kan det ikke være CPU, kansje hovedkort, men det er større sjanse for at skjermkorte ditt har fabrikk feil - Et spørsmål, Har du overklokket skjermkorte? - hvis du ikke finner feil, prøv å formatere hele data'en data'en, men hvis dere har en annen PC hjemme, skjekk om du får samma "feil" med skjermkorte ditt. håper dette var til noe hjelp! Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har overklokket skjermkortet, men det minimalt, har brukt ATI-Tool, altså ikke noe voltmodding. Prøver nå på det du har sagt... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har overklokket skjermkortet, men det minimalt, har brukt ATI-Tool, altså ikke noe voltmodding. Prøver nå på det du har sagt... da kan vi utelukke skade ved overkloking... noe annet må være galt Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Har tatt driver cleaner og fjernet driveren til skjermkortet, har så installert den nyeste driveren, i tillegg har jeg satt på to ekstra vifter i kabinettet, dette første til at hakking på film er vekke!! Men det er forsatt hakking når jeg spiller (hvert 3 sekund hakker det nå, og bare en gang nå). Tror kansje det kan være at cpu'en er for varm (45-50C), hvet ikke helt, men jeg lar pc'en stå for avkjøling over natten. Endret 14. juni 2005 av Selvbyggern Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei, jeg har noe av det samme problem, begynte for en liten stund siden. Har ikke funnet ut av det jeg heller. Jeg har: Oppdatert Win XP Hovedkort drivere Skjermkort drivere Kjørt defrag på alle diskene mine. Trenger hjelp?? Lenke til kommentar
nikokolokoba Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 hei.'' Høres IKKE ut som hardware feil. tvilsomt drivere..sannsynligvis programvare feil. Ta deg tid til : format c:\ det gjør jeg 3 ganger i året Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Forsøk nye codec til filmene om det er avi filmer. Ellers kan du teste rammen din for det hadde jeg problemer med da en av mine ram brikker var fucka! Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Finner ikke ut av det, tror kansje problemet har noen med den Battlefield 2 demoen jeg lastet ned for en stund siden. Kjørte alt på høyeste grafikk før pc'en klikket og det kom høye skrape lyder fra høytalerne, blå skjerm kom, før pc'en restarta seg selv. Så nå er alle spillene klikk, skal formatere pc'en før Battlefield 2 kommer ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå