Gå til innhold

Hvem har flest inlegg her på hw.no ??????

Eclipsed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-24 19:00, Anders Leipsland skrev:

:lol:
jeg har over 9 meldinger per dag, du har litt over 6...

forøvrig så tror jeg aldri noen kommer til å trone så suverent øverst prosentvis som jeg har gjort
:grin:

Altså, hør nå her. Jeg registrerte meg på bruktmarkedet for leenge siden, og samme username er brukt på forumet. Regner med at jeg hadde hatt en 16-17k, hadde jeg posta her fra jeg registrerte meg på forumet. :grin:

Du din slubbert, øyna muligheten til å få et forsprang på superpostet nr. 1 ved å poste som en gal før jeg begynte å poste på forumet. :smile:

Nemlig.

Lenke til kommentar
Quote:

B|Real skrev (2002-07-28 12:33):

Huh...er borte ca 1 uke og Kjetil var godt stykke bak meg, men så Poff...rett opp...
:grin:
JJ...må vel hente Pc'en min så jeg får tnett oppe å kjører så jeg kan ta han igjenn... :wink:

Skal på ferie snart så da slipper dere meg i 14dager. Reiser på fredag til tyrkia. :grin:
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-24 00:19, borre skrev:

Er forresten skuffet over f.eks. Sirhartge og Anders som er på 2/3 plass (hvis det absolutt skal "måles") - nå har jeg vært bortimat 99,99% fraværende ifra forumet i 1 måned, og enda er jeg på "topp" :wink:

JEg har vært 98% grunnet mye jobbing og sommer.

Lenke til kommentar

Tja, si det. Jeg har i allefall fått opp tallet mitt etter at jeg ble moderator. Og det blir vel neppe færre. Kanskje jeg skal stenge ute alle som har flere poster enn meg til jeg får et solid forsprang? *evil laughter*. :grin:

-moderator / admin / bruker yummy-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...