Gå til innhold

Hvem har flest inlegg her på hw.no ??????

Eclipsed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du finner info om dette på forum.hardware.no/frames

ATM ser lista slik ut:

Hall of fame:

borre

3747

SirHartge

3414

Anders Leipsland (leeenge siden jeg var på topp :sad:)

2736

sosohal

2640

B|Real

2544

Kjetil Lura

2513

Mr.Hassan

2389

Kebab GUD

1860

sjanten

1788

SintBrus

1426

-------------------

As}{antii : det er kanskje ikke nyttig, men det er er en del av den sosiale sida av forumet :smile: Forøvrig har house rett i at slikt som dette bør postes i off-topic/søppel som er en kategori for alt som er irrelevant

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-22 13:29 ]

Lenke til kommentar

tja, borre er på første uansett. Vet ikke helt hvor mye SO SirHartge har, men han har nok andreplassen uansett ellers tar jeg den :grin: Selv har jeg lite på SO, fikk noen poster siden jeg spamma meg til ID:5000 utover det så er det ikke mye. Kanskje 50stk totalt

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-22 13:50 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 13:59, LarsC skrev:

Har ikke lest SO, og jeg tviler på at jeg gidder.

Men 40 poster fra en kar i løpet av tre sider, det gir vel en viss peiling om de ~ 6800 andre postene....

:wink:

hva mente du nå? er de 40 postene fra meg? Hinter du til at jeg har mange der?

har som sagt en del rundt ID:5000 men utover det så er det snakk om maks 20.

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei. JarleW spammet *litt* i starten av tråden. Hvorvidt du har postet mye der har jeg ingen formening om. Jeg tror deg når du sier du ikke har :wink:

Som sagt, jeg har ikke lest hele og kommer sikkert heller ikke til å lese hele SO.

Man har da andre ting å foreta seg :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

og hva har dette med "annet om data" og gjøre? denne passer best under off topic > søppel!

Denne tråden ligger ikke under «Annet om data», men undet «Annet».

Det er forskjell på det.

«Annet om data» er i kategorien «Hardware».

«Annet» er i kategorien «Off Topic».

Get it?

Lenke til kommentar

Quote:

LarsC skrev (2002-07-22 13:59):

Har ikke lest SO, og jeg tviler på at jeg gidder.

Men 40 poster fra en kar i løpet av tre sider, det gir vel en viss peiling om de ~ 6800 andre postene....

:wink:

beveger du deg mot slutten av SO ser du at det er lite spam av den typen som det var i begynnelsen. Men det er jo en "hard kjerne" som bruker denne tråden til daglig-prat i.e. "off topic>søppel"

Lenke til kommentar

Jeg er redd for at mange ser på det å ha mange meldinger er status, noe som får folk til å poste unødvendig masse... For eksempel svare helt unødvendige ting som andre allerede har svart på. Jeg har vel litt mer enn 600, og vet at jeg har en del unødvendige poster, men jeg prøver ikke å konkurrere om å ha flest meldinger...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 13:49, Anders Leipsland skrev:

tja, borre er på første uansett. Vet ikke helt hvor mye SO SirHartge har, men han har nok andreplassen uansett ellers tar jeg den
:grin:
Selv har jeg lite på SO, fikk noen poster siden jeg spamma meg til ID:5000 utover det så er det ikke mye. Kanskje 50stk totalt

Jepp.... meg bekjent har jeg ingen poster i SO.

Er forresten skuffet over f.eks. Sirhartge og Anders som er på 2/3 plass (hvis det absolutt skal "måles") - nå har jeg vært bortimat 99,99% fraværende ifra forumet i 1 måned, og enda er jeg på "topp" :wink:

Lenke til kommentar

Hei Borre!

Hatt en artig ferie?

Men selv om du har vannvittig mange meldinger, 3700+(urk), så kommer Kjetil Lura til å ta deg igjen fordi han har over 22 meldinger daglig i snitt, mens du "bare" har noe over 13 meldinger.

Så det er bare et tidsspørsmål før han drar forbi og legger deg bak seg i en sky av støv... :wink:

Så du må hvile på dine laurbær mens du ennå er på topp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...