kaktusen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Dette er helt sykt, og det skjer på alle tre maskinene mine, en Athlon 750 , en P4 2.4 og en P4 2.53. Standard oppskrift på alle tre igrunn, ikke noe magisk fiksfakseri. Starcraft får maskinene til å tryne HVER GANG! Og jeg vil spille! Jeg har bygd alle tre selv, Winxp pro sp2, og dette skjer PÅ ALLE TRE MASKINENE! Dette har også forekommet når jeg har brukt Win98 og winxp sp1. ALLTID! Det verste er at jeg bygde en identisk maskin som min til en kompis, klin lik software, og alt likt helt fra bunnen av, men på hans fungerer det helt flott. River av meg håret. Jeg bare spør, i tilfelle noen har noe kvikt og glupt svar. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Har du kjøpt version av spillet? vist ikkje kan det være problemet. Kan jo prøve å innstalere alle de nyeste patchene og se om det hjelper. Lenke til kommentar
kaktusen Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Kjøpt og betalt så det griner etter, og kjører alltid nyeste patcher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå