Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

IE6 viser html-kode!?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et problem med Internet Explorer 6, noen ganger viser den html KODEN.. istedet for webgrafikken.

http://home.broadpark.no/~rsoreid/temp/WHY.jpg

Noen som vet hvorfor? Bruker ZoneAlarm Pro v3.0.081, men har ikke hatt dette problemet tidligere

Problemet forekommer ikke så "ofte" (3-4 ganger pr. dag..) Og siden kommer opp som normalt når jeg trykker "refresh" knappen.

Men dette er jo litt irriterende da! Noen som vet hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-22 13:07, Dan Hansen skrev:

"...hvis han selger hele pc'en så er han kvitt alle sånne problemer..."

Utrolig dumt svar.

Hvis han ikke har prøvd opera før, så er det faktisk ikke et dumt svar. Jeg har aldri hørt om noen som har gått tilbake til IE etter å ha prøvd opera.. ingen problemer der (til forskjell fra IE).

Lenke til kommentar

Nå har jeg både Opera og IE installert da (og netscape) Men foretrekker IE, blir så forbanna lei av at enkelte sider ikke er "Opera Conpatible".. Gjerne ikke Opera sin feil, men et problem er det nå uansett..

Som sagt har jeg et problem med INTERNET EXPLORER, og lurer bare på hva grunnen kan være til at selve koden vises i browseren..

Tror egentlig det kan ha noe med ZoneAlarm å gjøre.. får vel finne ut av det selv :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 18:12, Kamikaze1 skrev:

Jeg har aldri hørt om noen som har gått tilbake til IE etter å ha prøvd opera.. ingen problemer der (til forskjell fra IE).

Nå har du det, for det har nemlig jeg. Prøvde Opera en stund, men foretrekker Explorer. Skal ikke gå inn på hvorfor, for dette er off-topic.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 18:12, Kamikaze1 skrev:

Quote:

Den 2002-07-22 13:07, Dan Hansen skrev:

"...hvis han selger hele pc'en så er han kvitt alle sånne problemer..."

Utrolig dumt svar.

Hvis han ikke har prøvd opera før, så er det faktisk ikke et dumt svar. Jeg har aldri hørt om noen som har gått tilbake til IE etter å ha prøvd opera.. ingen problemer der (til forskjell fra IE).

Jeg har gjort d... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...