Gå til innhold

hvordan avinstallerre SP2?


Anbefalte innlegg

tja, for min del så føler jeg meg mer trygg om jeg installerer Sp2 og Sp4 for den saks skyld fra harddisk. dette fordi at hjemmes hos meg har vi Trådløst nettverk som av og til kan være litt ustabilt, å jeg vet å innderlig godt hva som kan skje om noe går galt under installasjon av Service Packer. husker en gang at maskina klikka under installasjon av Sp2 en gang på hovedmaskina mi. resultatet ble at Windows IKKE ville starte etterpå å jeg måtte formatere. men i ettertid har jeg ordna med cd plater slik at jeg har Windows 2000+Sp4 og Windows XP+Sp2 integrert på samme plate slik at Service Pack installeres samtidig som Windows liksom. bedre å gjøre det på den måten. slipper noe tull. det mener no jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men i ettertid har jeg ordna med cd plater slik at jeg har Windows 2000+Sp4 og Windows XP+Sp2 integrert på samme plate slik at Service Pack installeres samtidig som Windows liksom. bedre å gjøre det på den måten. slipper noe tull. det mener no jeg.

Jepp, slipstreaming er genialt. Enda mer genialt er det å være Microsoft Partner, og motta media som er ferdig slipstreamet, så slipper jeg selv å tenke på å lage plater med Windows Server 2003 med Service Pack 1 integrert og så videre.

 

Men, det er viktig å være klar over at man ikke kan avinstallere Service Packen da. Eneste måten å få det til å er en reinstallasjon av Windows.

Lenke til kommentar
En artig liten historie: Etter at jeg formaterte pc'en og la inn XP på nytt, og startet opp første gang, gikk det ca to og ett halvt minutt før Blaster-viruset rakk å infisere PC-en.

greide du å legge inn alle driverne til nettverkskort og resten. og så få blaster viruset på to å et halvt minutt.

 

USANNSYNELIG ren løgn spør du meg

en av fordelene med XP er at det har en brukbar driverdatabase som gjør at jeg ikke trengte å gjøre noe ekstra for å få nettverkskortet til å virke. Det du omtaler som "resten" rakk jeg aldri å installere.

Lenke til kommentar
En artig liten historie: Etter at jeg formaterte pc'en og la inn XP på nytt, og startet opp første gang, gikk det ca to og ett halvt minutt før Blaster-viruset rakk å infisere PC-en.

greide du å legge inn alle driverne til nettverkskort og resten. og så få blaster viruset på to å et halvt minutt.

 

USANNSYNELIG ren løgn spør du meg

en av fordelene med XP er at det har en brukbar driverdatabase som gjør at jeg ikke trengte å gjøre noe ekstra for å få nettverkskortet til å virke. Det du omtaler som "resten" rakk jeg aldri å installere.

men to og et halvt minutt er jo uansett usannsynelig!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...