lkr Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei, Jeg har hatt Reserator1 i noen måneder, og nå har pumpa begynt å bråke. Er det noen som har tips om hvordan jeg kan fikse det? Butikken foreslår å rense systemet. Hvordan gjør jeg det? Må man rense jevnlig? Jeg har brukt batterivann, men har ikke hatt i noe annet. Var det dumt? Hvis jeg ender opp med å bytte pumpe, hvilken bør jeg bytte til? Hilsen, Lars PS. Har postet på et annet sted i forumet, men det var nok feil sted når jeg skjønte at jeg kunne ha gjort det her... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ta ut alt vannet og se etter alger, Bland batterivannet med litt frostveske neste gang Om det er en feil på pumpa bør du kreve reklamasjon på produktet Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 har selv reserator, og brukte batterivann og 15% frostveske for å unngå alger og annet crap. Gjør det du og med kun batterivann utvikler det seg fort alger! Lenke til kommentar
lkr Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Takk for info. Jeg skal skifte vann og ha i frostveske som dere anbefaler, og se om det blir bedre. Hvis ikke så kontakter jeg butikken igjen (de sa forsåvidt at hvis det ikke ordnet seg så skulle jeg levere den inn, men litt styr ettersom det er stuepcen som jeg helst aldri vi slå av)... Det kan se ut som det er alger i vannet faktisk... Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå