Sveini89 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei jeg har en Suzuki Ts 2000mod og har noen problemer me elektrisiteten i den, det som er problemet er att batteriet er fult men alikevell blir d ikke lys, vist den står på tomgang er det litt lys og vist jeg prøver å ta på blink lysa står di bare i ro å lyser... gir jeg gass så forsvinner alt... det skal normalt sett vere lys i den som viser om den står i fri eller ikke og lysa skal komme på når jeg skrur på tenninga... Lenke til kommentar
faneviken Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Akkurat samme problemet har jeg på min TSX. Hadde vært greit om noen kunne sagt hva de trodde om dette. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Nesten vedde på at det er hovedsikringa...? Sjekk det, og si ifra om det er rett eller ei, så skal jeg prøve og hjelpe deg Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Ta ut Hovedsikringen som henger på siden av batteriet åpne den inni der ligger det 2 sikringer sjekk den om dem er ok eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå