Gå til innhold

[GTA]Problemer med oppdraga i SA?


Anbefalte innlegg

Har ett problem med oppdraget "Freefall" i Las Venturas. Greier aldri å få flyet inn bak det andre, noen som kunne ta oppdraget for meg, har prøvd så mange ganger nå at jeg snart gir opp.

Here you go.

 

Jeg presterte å dø på veien til savestedet, men jeg kjøpte ny armor til deg. :D

 

EDIT: Trikset er forresten å snu flyet før det andre flyet går for langt forbi. Snu med en gang du kan se det. Kanskje du allerede har prøvd det.

Tusen takk. Ett liv fra og til gjør ingenting, det er nok å ta av :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
ååå... klarer ikke High Noon oppdraget. Oppdraget hvor du følger etter pulaski i bil og han sier mye stygge ord om søstra og morra til CJ. Prøver å skyte bilen men ingenting funker.... hjeeeeeeeeeeeeeeeelp..

Jeg klarte dette relativt enkelt ved å punktere dekke(ne) hans før han kommer seg i bilen, synes jeg å huske.

Lenke til kommentar

Har kommet til det stedet der jeg skal late som jeg jobber på "valet-parking" stedet, og skal plante noe dop i bilen til D.A. duden..

 

Jeg tar bilen bort til garasjen, planter dop og kjører tilbake til pareringen under byggningen...Da kommer det opp ett nytt sted jeg må kjøre bilen til, finner ikke det homo-stedet! Har prøvd uendelig mange ganger nå, enten skader jeg bilen, tida går ut eller finner ikke det siste stedet!

 

Hjelp å få her?

Lenke til kommentar
Har kommet til det stedet der jeg skal late som jeg jobber på "valet-parking" stedet, og skal plante noe dop i bilen til D.A. duden..

 

Jeg tar bilen bort til garasjen, planter dop og kjører tilbake til pareringen under byggningen...Da kommer det opp ett nytt sted jeg må kjøre bilen til, finner ikke det homo-stedet! Har prøvd uendelig mange ganger nå, enten skader jeg bilen, tida går ut eller finner ikke det siste stedet!

 

Hjelp å få her?

Det er snakk om en underground-garasje. Kjøp på siden av hotellet, og ned i garasjen.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke klart det på PS2, kun PC, men det er vel bare å prøve og prøve til du får det til.

Husk at det ikke er lurt å skyte hele tiden, ta heller 2-3 skudd av gangen, så blir det mer treffsikkert. Det hjelper også å sikte der flyet kommer til å være om noen sekunder, og vente til det perfekte tidspunktet.

Lenke til kommentar
sliter litt med å finne en patriot. Den som står på marinebasen blir jo skutt i filler så snart man har satt seg inn i den. Noen som vet hvor det står en slik som er enklere å få tak i?

Jeg kjørte en patriot fra militærbasen i ørkenen rett bort til en av garasjene på den gamle flyplassen rett nord. Det er kort vei, så et par forsøk går fort.

 

Det er i tillegg en eminent måte å få tak i en tanks uten wanted level.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
skal fly langt bort til en stygg plass.

kan ikke fly for høyt for da blir jeg skutt ned av stygge folk.

Mener å huske at jeg fant en litt enklere rute til venstre når du kommer til skogområdet (som er det vanskelige området å fly lavt i).

 

Prøv og se om du finner et sted som er litt lettere å fly gjennom. Ellers handler det også om å prøve, feile og forbedre seg. ;)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...