Gå til innhold

[GTA]Problemer med oppdraga i SA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thanks man! :) Dette var veldig rart pga vi har så og si den samme CPU`en men hos deg lagger det ikke på den danse oppdraget mens hos meg så lagger det. Veldig rart. Bare lurer på om du har SP2 instalert på maskinen din hvis du bruker XP, da?

Jeg tipper at dette er et driverproblem hos enkelte ATI kort da ikke alle har det samme problemet som meg. ;)

Lenke til kommentar

På min bruksdata funker heller ikke dette oppdraget. Dog på min andre data funker det.

Skjønner ikke helt hvorfor feilen oppstår. På denne dataen (bruksdataen) funker alt unntatt dansing. På dataen hvor dansingen fungerer sliter lyden..

Får håpe det kommer patch som ordner alt dette snart. Driverproblem med ATI kan vi i hvert fall konkludere at det ikke er.

Lenke til kommentar

He He veldig rart dette, men jeg lurer generelt sett på hva slags hardware de som har akkurat det samme problemet som meg har? Oppdraget med Low Ride(danse med den bilen med eseys) og det der danse på stranda oppdraget.

Jeg kan starte med at jeg har:

(Spec I profilen): Denne maskinen møter forøvrig Recommended Hardware Requirmrnts.

*Win XP Pro med SP1

*DirectX 9.0c

*Nyeste Cat Drivere 5.6

Forøvrig så prøvde jeg spillet på min Laptop også som er god nok for å spille GTA SA men etter instalasjonen av spillet nektet spillet å starte opp. Det viste seg at det er en form for copy protection på DVD`en og den combo DVD/DVDRW nektet å starte spillet. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Øhm, jeg får heller ikke kjøpe Wang Cars, har fått save game av Steffy siden Son of a beach fikk spillet til å klikke her, så jeg har gått glipp av litt av storyen (teite fredrik), anyways, hvor er egentlig badlands? Leste litt på nett og det ser ut som om man må ha tatt "Customs Fast Track"-oppdraget, som man får i Badlands eller noe.

Så, hvor er bad lands? :p

Lenke til kommentar
..

Customs Fast Track synes jeg å huske man fikk ved garasjen i San Fierro. Jeg er helt sikker på at jeg ikke har tatt noen oppdrag i badlands etter at jeg tok det siste orginale oppdraget (og tok Fast Track oppdraget etter siste opprinnelige).

I hvert fall. Badlands er der man blir sendt ut etter Los Santos.

Men, har du tatt drivers license? Med en gang jeg gjorde det ble jeg oppringt og så tok jeg Customs Fast Track og kunne kjøpe Wang Cars.

Lenke til kommentar
..

Customs Fast Track synes jeg å huske man fikk ved garasjen i San Fierro. Jeg er helt sikker på at jeg ikke har tatt noen oppdrag i badlands etter at jeg tok det siste orginale oppdraget (og tok Fast Track oppdraget etter siste opprinnelige).

I hvert fall. Badlands er der man blir sendt ut etter Los Santos.

Men, har du tatt drivers license? Med en gang jeg gjorde det ble jeg oppringt og så tok jeg Customs Fast Track og kunne kjøpe Wang Cars.

Har fått mission complete på kjøreskolen ja. Riktignok mye bronse, men. :p

Lenke til kommentar

Leste litt nå.

Har du gjort oppdragene Zeroing In og Test Drive? Disse får du av Cesar og må gjøre for å få tilgang til Customs Fast Track.

For igjen å få tilgang til det første, altså Zeroing In må du har gjort "'Yay Ka-Boom-Boom', 'Back to School' and purchasing the Wang Cars property."

Lenke til kommentar

Jeg sliter med et oppdrag. Du får oppdrage på den der flyplassen din. Så blir du kjørt av han hippien til en militærbase. Så sniker du deg inn og dreper alle folkene i basen og sånt. Så stjeler du en slags "jet-pack". En sånn ryggsekk som gjør at du kan fly. Så skal du stikke av med denne jet-packen. Men jeg dør hver gang av blant annet folk som skyter på meg og "varmesøkende" missiler som skyter meg ned. Jeg dør hver gang. Noen som har klart dette missionet?

Lenke til kommentar

Argh!

Noen som vil gjøre "End of the line" for meg? :p *skule bort mot arehei*

Har prøvd noen ganger, og det har vel gått tålig, nå sist datt den jævelen av og bommet meg fordi jeg kræsjet rett før.

Tingen er at det tar så forbanna lang tid, fordi det begynner å lagge noe grusomt når det brenner, og jeg har problemer med å skyte og gå gjennom flammene samtidig.

Jeg er fireproof om noen lurer.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Jeg sliter med et oppdrag. Du får oppdrage på den der flyplassen din. Så blir du kjørt av han hippien til en militærbase. Så sniker du deg inn og dreper alle folkene i basen og sånt. Så stjeler du en slags "jet-pack". En sånn ryggsekk som gjør at du kan fly. Så skal du stikke av med denne jet-packen. Men jeg dør hver gang av blant annet folk som skyter på meg og "varmesøkende" missiler som skyter meg ned. Jeg dør hver gang. Noen som har klart dette missionet?

Du skal skru av de varmesøkende rakkettene i løpet av missionet, da er det bare å fly rett opp og mot den gule prikken på radaren.

Lenke til kommentar

har nå kommet til et oppdrag der jeg kjøpte en flyplass, også må jeg lære meg å fly.. men klarer aldri det derre "destroy the targets" oppdraget. noen som har noen tips ang. det?

også før drev han fyren å ringte og maste om at jeg måtte lære meg å fly, men nå har han slutta å ringe. er det dumt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...