Gå til innhold

Slanger


Anbefalte innlegg

Nå har jeg alt, radiator, pumpe, vanntank og kjøleblokk... MEN... jeg får jo ikke koblet opp herligheten uten slanger... hvor i ? finner jeg pvc slanger Ø10mm? Var innom den lokale dyrebutikken men de selger stygge grønne akvarieslanger Ø15-20MM...

 

Noen tips om hvor jeg ellers kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-22 12:15, Anders Leipsland skrev:

Biltema selger silikonslanger som er bedre enn PVC til en billig penge.


Jasså! Sitter med Biltemakatalogen foran meg - finner bare PVC-slanger der.

Har sjekket Biltema og Clas Ohlson for silikon-slanger, og de har IKKE.

 

..men du kan jo gi meg varenr. og sidenr. silikonslangene står på..........

Lenke til kommentar

hm.. kjøpte meg en 5meter slange på Clas Ohlson, 8mm innvendig (er ikke det 3/8"?) og 1.1 mm ytre diameter, synes slangen hadde svært tykke vegger.. ble ganske så trangt i koblingene med tanke på at jeg har en Swiftech radiator som bruker 3/8" koblinger... Vannblokka er Innovatec, trangt der og... men C/O hadde et stort utvalg av slanger.

Lenke til kommentar

Vel var som sagt på biltema i dag, men fant jeg noen silikonslanger? nei... :sad: Sjeldent jeg tar feil i noe jeg er så sikker på, men du hadde nok rett Kjellis. Må si jeg lurer fælt på hvor jeg har fått silikonslangen fra nå. Var sikker på at jeg kjøpte den på Biltema :???: Ikke pleier Biltema og forandre særlig på sortimentet de har heller.

 

/me er blitt senil i en alder av 18 :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 13:43, Anders Leipsland skrev:

Kjellis, jeg skal ut på Biltema i morra. Skal ta med en ny katalog da (mista min...) så skal du få art nummer. Kjøpte selv noen meter på Biltema i Kr.sand for ca 1 år sida så jeg er ganske så sikker på at de har :smile:


Her i Trondheim har de i alle fall ikke :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-23 21:21, Anders Leipsland skrev:

Vel var som sagt på biltema i dag, men fant jeg noen silikonslanger? nei... :sad: Sjeldent jeg tar feil i noe jeg er så sikker på, men du hadde nok rett Kjellis. Må si jeg lurer fælt på hvor jeg har fått silikonslangen fra nå. Var sikker på at jeg kjøpte den på Biltema :???: Ikke pleier Biltema og forandre særlig på sortimentet de har heller.


/me er blitt senil i en alder av 18 :wink:


Hehe, np........ :wink:

Stol på Kjellis!!!

 

[ Denne Melding var redigert av: Kjellis på 2002-07-24 13:36 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...