Pysj Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Mobile pøbelstreker Et noe underlig fenomen har spredd seg i England, hvor deltakerne bruker mobilen til å filme overfall av uskyldige forbipasserende mennesker. Les artikkelen her Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg håper egentlig at jeg en gang blir utsatt for noe sånnt, slik at jeg kan få sjansen til å gi de skikkelig juling. Fy flate for noen drittsekker! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Okey, hvor bor du? Vel, mobilspøker er artige, men ikke når man slår til folk Morsomt å lage filmer der folk legger merke til deg, men å slå til folk på film? Nupp.. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har lurt på hvordan slike enkle primater har klart å nå den symbolske fjortissalderen, når intelligensen ligger på samme nivå som en loff. Selv Darwin ville slitt med å forklare hvordan slike dyr klarer å bli så gamle, men likevel være så dumme. Teknisk sett så burde den lave intelligensen til disse elementer alene sørget for at de utryddet seg selv, og dermed hadde gjort omgivelsene og rasen en tjeneste. Siden Darwin helt åpenbart har tatt feil er det, eller bær være, åpenbart at disse elementene burde avlives for alles beste. Det er bare å sette en sprøyte i stumpen, spyle dem med kaldt vann og la termofysikken gjøre resten, bruke insektgift eller, hvis det er økonomisk forsvarlig, skyte dem. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har lurt på hvordan slike enkle primater har klart å nå den symbolske fjortissalderen, når intelligensen ligger på samme nivå som en loff. Selv Darwin ville slitt med å forklare hvordan slike dyr klarer å bli så gamle, men likevel være så dumme. Teknisk sett så burde den lave intelligensen til disse elementer alene sørget for at de utryddet seg selv, og dermed hadde gjort omgivelsene og rasen en tjeneste. Siden Darwin helt åpenbart har tatt feil er det, eller bær være, åpenbart at disse elementene burde avlives for alles beste. Det er bare å sette en sprøyte i stumpen, spyle dem med kaldt vann og la termofysikken gjøre resten, bruke insektgift eller, hvis det er økonomisk forsvarlig, skyte dem. I gamle dager tok man jo bare babyene ut i skogen og etterlot dem for å dø. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Manuel: du er geial fikk en god latter av det du skrev, men det verste av alt, at det bør gjøres sånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg