TBV Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ingen som slår pyton.no uansett. bestillte nytt skjermkort i går, iflg. pakke sporing ligger den på mitt postkontor i dag. Lenke til kommentar
diffe Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bestilte en PC hos komplett 11.06 jeg. Den sto åpen i 3 uker, selv om alle delene var på lager. Sendte mail og purret på de, da sa de at den var klar for sending, men den tok enda noen dager... Det er lang tid å vente, skal bestille ett annet sted neste gang.. Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har samme erfaring... Bestilte en mobil telefon for et par uker siden. Var på lager, og det tok 3 dager... Ringte for å purre... fikk da beskjed om at den ville gå i morgen, men hvis jeg ville kunne jeg slette ordren, og legge inn med bedriftspakke over natt... Gjorde dette, 1 time senere var den plukket pakket og levert... Helt utrolig at det er så stor forskjellsbehandling av Bedriftspakke over natt / servicepakker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har samme erfaring... Bestilte en mobil telefon for et par uker siden. Var på lager, og det tok 3 dager... Ringte for å purre... fikk da beskjed om at den ville gå i morgen, men hvis jeg ville kunne jeg slette ordren, og legge inn med bedriftspakke over natt... Gjorde dette, 1 time senere var den plukket pakket og levert... Helt utrolig at det er så stor forskjellsbehandling av Bedriftspakke over natt / servicepakker... hvorfor er det rart? man betaler jo mer for den tjenesten dessuten er det 100000000ganger flere servicepakker enn det er bedrift express som må plukkes pakkes og sendes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå