Glenn Østerud Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nok en gang gikk jeg i fella. Jeg skulle bestille en HD for noen venner av meg, og så at Komplett.no hadde en OK pris på en disk. Det var jo ukens tilbud, så jeg la inn på søndag kveld, betalte med kredittkort og alt OK.. Så langt. Men når jeg sjekker posten pakkesporing i kveld (tir 14.6), har ikke pakka forlatt Sandefjord en gang!! Hvordan er dette mulig? Hos f.eks MPX kan du skrive i feltet og spørre pent om de klarer pakka av gårde i dag, og det gjør de stort sett.. Hva er det Komplett.no som gjør at så fort du bestiller noe annet enn Bedr. pakke ekspress over natt, så blir varene liggende på lasterampa 1-2d før de virkelig går i posten? Fint om noen som kjenner Komplett godt kan svare her? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Sitter her og lurer på akkurat det samme. Bestilte 3 ting fredag forrige uke. Ordrestatus er fortsatt 'åpen' idag... Alle varene er på lager også. Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Samme her.. Varen var også på lager søndag kveld. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Komplett er ei stor bedrift, med masse aktivitet, men det burde være mulig å få puttet ting i esker i rimelig tid. Foretrekker Netshop eg, dei leverer på dagen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Komplett er ei stor bedrift, med masse aktivitet, men det burde være mulig å få puttet ting i esker i rimelig tid. Foretrekker Netshop eg, dei leverer på dagen. Jeg vil bare støtte den. Jeg har kjøpt mye av Netshop, og alle varene har kommet trygt frem, på veldig kort tid. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Bestilte noe fra Komplett i går kveld. Det ble sendt i dag. Stort sett fornøyd med dem jeg, men bruker heller Netshop når de har de aktuelle varene, pga litt bedre kundeservice. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Jøss, heldig du er da. Skulle gjerne hatt den pakken imorgen. :/ Noe man kan gjøre for at ordren ikke står som 'åpen' lengre? Edit: I ordren min står det "1 stk har forventet sendingsdato 2005-06-13"... Jaha? Endret 14. juni 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 ring og purr? jeg vet ikke Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 I did, de lovte å sende idag. *Angre på at jeg kjøpte PSU der den gangen* Lenke til kommentar
Kuppern Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Når det står " åpen",kan den da slettes? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 har hørt masse klager fra komplett, så derfor har jeg ungått dem. men jeg kan ikke si at jeg er noe mer fornøyd med Mpx, allet jeg har bestillt der i fra har vert ødelagt (shuttle, hk, CPU), + at det har tatt en evighet å få tingene erstatta!!!! PSdata 4 ever Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Når det står " åpen",kan den da slettes? Det skal være mulig det da ja... Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Samme skjedde meg for et par dager siden. Skulle bestille noen disker og vifter, men når de ikke sendte dagen etter slettet jeg ordren (ja, man kan slette så lenge den er åpen.) Utstyret ble bestillt fra PSData og de ble sendt samme dag... regner med å ha de i morgen... Bedre pris hadde de også Lenke til kommentar
Kuppern Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Samme skjedde meg for et par dager siden. Skulle bestille noen disker og vifter, men når de ikke sendte dagen etter slettet jeg ordren (ja, man kan slette så lenge den er åpen.) Utstyret ble bestillt fra PSData og de ble sendt samme dag... regner med å ha de i morgen... Bedre pris hadde de også Enig. Tar det for lang tid, slett ordren og bestill i en annen nettbutikk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er ikke så veldig lett når det delvis er en reklamasjonssak. Dessverre. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ja, de har vært veldig trege helt siden de la om systemet til SAP. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 er frustrert her ! uvanlig med åpen ordre så lenge ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 først skal pakken plukkes så skal den pakkes og vis det er mye kø så kan d ta litt tid spesielt nå som folk skal ha ferie;)men 2 dager er vel litt vel mye allikavel men tro ikke at de prøver forde! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ja, de har vært veldig trege helt siden de la om systemet til SAP. Hvis det er det nye webshopsystemet du tenker på, så stemmer det ganske bra med mine egne erfaringer. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Komplett har super service!!! Kjøpte en ASUS Bærbare bestilte søndag for 2 uker siden. Ble bekreftet på søndag. Bestilte levering, med bud hjem om kvelden. 147,00 for hele sendingen. Onsdag var maskinen levert på dør hjemme. (3dager tok det) Holder for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå