Fl@meboy Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ja, emne tittel sier det meste Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Boot fra en XP-CD og velg innstallér på nytt (eller no sånt). Når du kommer til menyen hvor du skal velge plassering, sletter du de(n) gamle partisjonen(e) og oppretter en (flere) ny(e), og innstallerer XP på én av dem. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Hmm....det kommer opp at jeg må starte på nytt fra dvd/cd-rommet men husker ikke hvordan jeg gjorde det :'( http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=40464 Her er hovedkortet jeg har viss det er noe i bios jeg må gjøre Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Start opp maskinen med XP-CD'en i CD stasjonen og trykk F11 (Bootmenu) hvor du kan velge å starte fra CD Rom... Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Diskett ? Finnes de enda ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 1. sett cdrom som første bootenhet i bios 2. fyr opp med xp cdn 3. trykk en tast når den ber om det (hvis den ber om det) 4. la den surre seg langt gjennom setup, trykk enter for å fortsette, så F8 hvis jeg ikke husker feil for å akseptere avtalen. Når den da leter etter tidligere xp installasjoner og finner den gamle du vil slette trykker du esc og så kommer du til partisjoneringsprogrammet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå