Ronnyb Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg har en P4 2.26 Ghz, hovedkortet er et ASUS P4T-E med 768Mb PC400 Sammsung Rdram. Når jeg skal overklokke må jeg vel stille FSB opp, men i min bios kan jeg max stille den til 133. og da ender jeg på 17 x 133 som er 2261. Hva må jeg gjøre for å få overklokke? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Ronnyb Det problemet kan du kanskje fikse med en bios oppdatering. ( Ville bare nevne at du har postet denne feil ) [ endret av Kjetil Lura den 2002-07-22 15:02 ] Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg fant ikke en bedre plass å poste denne på hardware.no sitt forum, kunne sikkert plasert den på overklokking.no da men det bruker jeg omtrent aldri. Det har jo noe med prosessor og hovedkort å gjøre så jeg kan ikke skjønne at det er så feil. Lenke til kommentar
house Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 ok.no og hw.no forumet er nøyaktig det samme, så å si at du ikke bruker det er en dum bortforklaring på latskap da det gjelder å poste riktig, du vil uansett få bedere svar om du poster i ok.no delen av forumet! House Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå