molna Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Dette vil jeg nesten kalle en revolusjon http://biz.yahoo.com/bw/050614/145385.html?.v=1 Så slipper man bruke PC for å oppgradere mobilen, man bare laster ned FW-moduler via GPRS og oppgraderer deler av firmware direkte. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Endelig har ventet lenge på den funksjonen. Igjen ser vi at siemens er først ute med ny og inovativt teknologi. Nesten synd at benq kjøpte de opp. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Dette er jo genialt Stå på Benq Siemens. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Dette er jo storslått. Nå som mobilene blir mer og mer stappet med teknologi / symbian osv kan nedlastinger av sikkerhetspatcher via GPRS være postitivt. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Flott å se at siemens tyr til nye metoder igjen. Har savnet nytt initsiativ siden SL45 og firmware via nettet (da imponerte de meg stort!) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 får håpe at brukerene ikke må laste ned for store filer da Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 De er neppe større enn 3-400Kb tipper jeg. Bamsemoms: Firmware for SL45 ble ikke tilbytt av Siemens da, hem... Var nok ulovlig FW det isåfall S45 og ME45 var de første man kunne laste ned offisiell FW til. S65, M65, SL65, CX70 osv støtter allerede dette, men ingen ser ut til å vite hvilke innstillinger som må brukes... Lenke til kommentar
robot Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dette var genialt av siemens :-). Håper at det kommer noe lignende til andre telefoner også. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 De er neppe større enn 3-400Kb tipper jeg. Bamsemoms: Firmware for SL45 ble ikke tilbytt av Siemens da, hem... Var nok ulovlig FW det isåfall S45 og ME45 var de første man kunne laste ned offisiell FW til. S65, M65, SL65, CX70 osv støtter allerede dette, men ingen ser ut til å vite hvilke innstillinger som må brukes... oppdaterte til min qtek s100, 40mb var det. Tror ikke jeg hadde oppgradert over gprs, da er usb bedre. Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Normal FW til en Siemens-mobil er vel rundt 10MB, men slik oppgradering de vil tilby er noe a-la Windows Update, altså oppgradering av kun den nødvendige delen. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dette var genialt av siemens :-). Håper at det kommer noe lignende til andre telefoner også. Ta en titt her. Red Bend Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Uttrykte meg litt dumt der, SL45 og firmware-oppgradering fra nettet (hver for seg) var det siste jeg synes siemens var særlig innovative på, de imponerte emg stort den gangen! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 koster det penger ved å laste ned FW-oppgraderin via gps eller? Er det ordentlig gps på den? med bilkart over scaninavia/vest europa eksempel? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 koster det penger ved å laste ned FW-oppgraderin via gps eller?Er det ordentlig gps på den? med bilkart over scaninavia/vest europa eksempel? På den? Det er ordentlig GPS på SXG75 som ikke har blitt nevnt tidligere i tråden tror jeg. Å laste ned FW-moduler via GPRS koster vel kun det operatøren din tar for GPRS. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 gps gir deg bare koordinater, men med gprs kan du nedlaste kart. Men kjøp heller fra nettet og nedlast på datan og overfør derifra så koster det deg ikke no. gprs koster penger og gps gjør ikke. Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Men kjøp heller fra nettet og nedlast på datan og overfør derifra så koster det deg ikke no. Kjøpe hva? Firmware er gratis å laste ned fra Siemens hjemmesider... Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Men kjøp heller fra nettet og nedlast på datan og overfør derifra så koster det deg ikke no. Kjøpe hva? Firmware er gratis å laste ned fra Siemens hjemmesider... Det er GPS-kart han snakker om Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Ah, oki... Litt OT altså Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) *slettet* (Fant ut av det. Min tlf har ikke software fra Red Bend) Endret 9. juli 2005 av k-orm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå