H4g3N Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har et spørsmål: Finnes det p4 hovedkort med mulighet for Sli? Har undersøkt litt på Komplett.no, men det så ikke ut som de hadde p4 HK's med Sli.. AMD er ingen mulighet ^^ (Skal bruke videoprogram/fraps) Lenke til kommentar
hds Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Finnes endel P4 HK med støtte for SLI. Legger ut link for deg. Link fra prisguide Test av 3 Intel-SLI kort: MSI,EPoX og ASUS. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Liste med 775 HK med SLI fra komplett.no - ASUS P5ND2-SLI Deluxe - MSI P4N Diamond jeg vil si at du er litt dårlig til å lete :!: Jeg har nettopp bestilt meg denne hardware'n Jeg får det i morgen "host"gleder"host"meg"host" Endret 14. juni 2005 av modzona123 Lenke til kommentar
H4g3N Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) ok, takker og bukker! =) kan du ikke finne et fra komplett.no du da? får 50% avslag på ei lokal sjappe som bestiller fra hattelco.. Edit: så svaret ditt nå modzona =) Endret 14. juni 2005 av H4g3N Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 ok, takker og bukker! =) kan du ikke finne et fra komplett.no du da? får 50% avslag på ei lokal sjappe som bestiller fra hattelco.. Edit: så svaret ditt nå modzona =) Hvis du skriver at Komplett bruker Hattelco nå, så bommer du, for de bruker Norek, som er Komplett's grossist... I så fall bør han finne et på PSdata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå