Gå til innhold

jeg vurderer å bytte skjermkort, noen forslag?

H-Frame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uHVgFQ

artig at ingen klarer å holde grensene, samtlige av de kortene er over 1500 kr, xfx gamers edition 6600gt kan du finne på www.komplett.no 's demovarer for 1450

Lenke til kommentar
ok... så 6800 LE er et bedre kjøp en 6600 GT?

eller var det bare for denne ene gangen med det demobrukkte kortet?

hva skal jeg kjøpe?, noen radeonkort som er bra i samme prisklasse? (ca. 1000- 1500 ,-)

For pokker mann!! Kjøp 6800LE kortet fort ;) Til den prisen er det uslåelig.

Lenke til kommentar

Æsj. Bestilte dette kortet nå i kveld. Synes jeg hadde gjort et godt kjøp, men nå ser jeg at jeg ikke var den eneste som fant dette scoopet... ;) Jeg var sikkert "sist til mølla" i dette tilfellet... Får ikke noe tilbud på et kort som ligger på lager dersom demo-kortet er solgt? Får vel en lite hyggelig melding i morgen nå da... :cry:

Lenke til kommentar
Æsj. Bestilte dette kortet nå i kveld. Synes jeg hadde gjort et godt kjøp, men nå ser jeg at jeg ikke var den eneste som fant dette scoopet... ;) Jeg var sikkert "sist til mølla" i dette tilfellet... Får ikke noe tilbud på et kort som ligger på lager dersom demo-kortet er solgt? Får vel en lite hyggelig melding i morgen nå da... :cry:

Tror nok du fikk det.. Kandalf hørte ikke på oss ;)

Lenke til kommentar

nei, jeg tvilte på om jeg ville ha 6800le eller 6600 gt, hva er best til vanlig pris?

er den noen evt. ati radeon kort som er bedre eller like gode? hva slags? kom gjerne med andre tips enn de jeg har satt opp, alt av interesse :thumbup:

(pris 1000-1500,-)

JA, så du fikk nok sikkert dette kortet albino, gratZ

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar

AGP versjonen av 6600 støttes ikke i Battlefield 2. Bare PCI-Express støttes visstnok. Kommer kanskje endringer på dette i fremtiden, men det kan jo være noe å tenke på. Mer om dette på gamer.no: gamer.no

Det finnes sikkert diskusjoner om AGP vs. PCIE her på forumet, og om det er dumt å kjøpe AGP nå, når PCIE tar over. Jeg har ikke råd til å bytte ut HK igjen i hvert fall for å kjøpe PCIE-skjermkort.

Har ikke hørt noe fra komplett om skjermkortet enda. Antar at jeg fikk det. :ermm: De sender vel pakker klokka 15/16 eller.no?

Lenke til kommentar

jeg kan og bytte til dette HK'et:

http://www.psdata.no/ps.asp?it=110522&mlevel=010500

og kjøpe et pci-e skjermkort heller...

men dette vil kansje ikke lønne seg ettersom jeg har tenkt å skifte til en nyere sokkel mot slutten av året, må spare litt først :p

men jeg er så forbaska lei av det drittkortet jeg har nå, er bare feil med det, derfor vil jeg skifte skjermkort NÅ!!!!!!!! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...