Harryarne Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Har kjøpt ny strømforsyning, men har aldri brukt mer enn ATX/hovedkortkontakt og strøm til HD og floppy. Hva er "AUX" til, og hva er den kvadratiske 12v-kontakten til? Lenke til kommentar
Coderz Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Den kvadratiske tror jeg er til kabinetter der du må koble til power knappen selv. Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Både den kvadratiske 12V og AUX-kontakten er til P4 Baserte systemer. Har selv en 1,8 NW på et Abit TH7|| og bruker både den extra 12V og AUX kontakten. Lenke til kommentar
Harryarne Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Har kjøpt et Abit IT7. Jeg ser koblingen til vår kvadratiske venn....men ikke AUX? Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Tror den kvadratiske 4pins 12v (?) er til AGP pro mode. er en plugg som sitter rett over agp porten på enkelte nye hk for å gi strøm til kortet. Correct me if im wrong! Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Den kvadratiske ER til P4 systemer, siden stort sett alle P4'er over 1,5GHz trenger den extra strømmen denne extra 12V gir. Hva AUX kontakten gjør vet jeg ærlig talt ikke men har kun sett den i bruk på P4 hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå