Rikky Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Sitter og koser meg i sommervarmen, 24 grader i skyggen og slik har det vært i 4-5 dage nå Samme her, men i dag blåser det litt. Fortsatt sol og varmt likevel. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 jeg begynner å komme i en såkalt svak sommerstemning, men det er fortsatt kaldt i lufta her oppe på fjellet, overskyet og regner en del, men sola stikker fram og sier hei innimellom. men når jeg vet at jeg går ut døra på skolen og ikke skal tilbake før en del uker, da har sommeren kommet uansett vær Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Men pilsen smaker godt den, uansett vær Ja heldigvis. Har blitt mye pilsdrikking i det siste og noe trøst er det jo i det Lenke til kommentar
pæren Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Årets sommer er over, den var på torsdag sist uke tror jeg... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) *venter tålmodig på sommeren* Håper den har rukket fram til det er Landsleir... Endret 14. juni 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 I går så det grått ut når det gjalt sommerværet, men i dag så kom sommerværet for fult... Ingen sky på himmelen og 21 grader!! Det er hærlig! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Ingenting som en Nord-Norsk sommer Sitte ute i solen om så hele natten (kalles midnattsol) og bør prøves Nå er klokken 20 00 og temp ligger rundt 20 grader i skyggen, ja livet er herlig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Sommeren er kommet! Sitter her i Harstad og koker! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ingenting som en Nord-Norsk sommer Sitte ute i solen om så hele natten (kalles midnattsol) og bør prøves Ingenting er som lyse netter! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Sommeren er kommet! Sitter her i Harstad og koker! Det eneste som kan gjøre meg mer deppa for at vi ikke har sommer er å høre om andre som har det.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ingenting som en Nord-Norsk sommer Sitte ute i solen om så hele natten (kalles midnattsol) og bør prøves Ingenting er som lyse netter! Syns det er bare fint at noen har det varmt og godt Dere har jo litt lengre vinter og mørketid så nyt livet nå..... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Aaaaalt for varmt for en stakkars nordlending, og det værste er at jeg ikke kan ta noe særlig med pils i solveggen siden jeg må jobbe i morgen.... Snekker'n : Ta noen pils for meg og, jeg må desverre vente til lørdag ettermiddag, og da er det vel regn går jeg ut ifra.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Sitter og koser meg i sommervarmen, 24 grader i skyggen og slik har det vært i 4-5 dage nå Ahh, hente en kald pils Myreværinger altså...28 i skyggen hjemme Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Sommeren er kommet! Sitter her i Harstad og koker! Det eneste som kan gjøre meg mer deppa for at vi ikke har sommer er å høre om andre som har det.. Det er så hærlig når det for en gangs skyld er godt vær nordpå og dårlig i sør. Da kan man for en gangs skyld peke nese til de sørpå, og det er så skjelden at det er en befrielse når det er mulig. Jeg vet hvordan det er nordpå og unner dem alt godværet de kan få. Selv befinner jeg meg midt i landet nå og er vel på grensa mellom godværet og det dårlige. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Aaaaalt for varmt for en stakkars nordlending, og det værste er at jeg ikke kan ta noe særlig med pils i solveggen siden jeg må jobbe i morgen.... Snekker'n : Ta noen pils for meg og, jeg må desverre vente til lørdag ettermiddag, og da er det vel regn går jeg ut ifra.... Har akkurat kokt kaffen og fylt opp en Cognac så nå går jeg ut og koser meg litt . Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Har akkurat kokt kaffen og fylt opp en Cognac så nå går jeg ut og koser meg litt . her kjenner jeg misunnelsen kommer krypende Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 har hatt grått og kaldt vær lenge.. men de 3 siste dagene har det vært sinnsykt varmt og deilig.. ble solbrent i dag da bor i nord norge da.. målselv Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Her er det minusgrader. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det er så hærlig når det for en gangs skyld er godt vær nordpå og dårlig i sør. Da kan man for en gangs skyld peke nese til de sørpå, og det er så skjelden at det er en befrielse når det er mulig. Jeg vet hvordan det er nordpå og unner dem alt godværet de kan få. Selv befinner jeg meg midt i landet nå og er vel på grensa mellom godværet og det dårlige. Ja.. du har helt rett. Jeg unner dem det. Men jeg skulle bare ønske vi hadde litt sol her også.. Sommeren er så kort og jeg gleder meg til den resten av året.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå