Gå til innhold

Er sommer`n kommet ?

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg begynner å komme i en såkalt svak sommerstemning, men det er fortsatt kaldt i lufta her oppe på fjellet, overskyet og regner en del, men sola stikker fram og sier hei innimellom. men når jeg vet at jeg går ut døra på skolen og ikke skal tilbake før en del uker, da har sommeren kommet uansett vær :yes:

Lenke til kommentar
Ingenting som en Nord-Norsk sommer  :grin:

Sitte ute i solen om så hele natten (kalles midnattsol) og bør prøves  :thumbup:

Ingenting er som lyse netter!

Syns det er bare fint at noen har det varmt og godt :)

Dere har jo litt lengre vinter og mørketid så nyt livet nå.....

Lenke til kommentar

Aaaaalt for varmt for en stakkars nordlending, og det værste er at jeg ikke kan ta noe særlig med pils i solveggen siden jeg må jobbe i morgen....

Snekker'n :

Ta noen pils for meg og, jeg må desverre vente til lørdag ettermiddag, og da er det vel regn går jeg ut ifra....

Lenke til kommentar
Sommeren er kommet! Sitter her i Harstad og koker!

Det eneste som kan gjøre meg mer deppa for at vi ikke har sommer er å høre om andre som har det.. :realmad:

Det er så hærlig når det for en gangs skyld er godt vær nordpå og dårlig i sør. Da kan man for en gangs skyld peke nese til de sørpå, og det er så skjelden at det er en befrielse når det er mulig. Jeg vet hvordan det er nordpå og unner dem alt godværet de kan få. Selv befinner jeg meg midt i landet nå og er vel på grensa mellom godværet og det dårlige.

Lenke til kommentar
Aaaaalt for varmt for en stakkars nordlending, og det værste er at jeg ikke kan ta noe særlig med pils i solveggen siden jeg må jobbe i morgen....

Snekker'n :

Ta noen pils for meg og, jeg må desverre vente til lørdag ettermiddag, og da er det vel regn går jeg ut ifra....

Har akkurat kokt kaffen og fylt opp en Cognac så nå går jeg ut og koser meg litt .

Lenke til kommentar
Det er så hærlig når det for en gangs skyld er godt vær nordpå og dårlig i sør. Da kan man for en gangs skyld peke nese til de sørpå, og det er så skjelden at det er en befrielse når det er mulig. Jeg vet hvordan det er nordpå og unner dem alt godværet de kan få. Selv befinner jeg meg midt i landet nå og er vel på grensa mellom godværet og det dårlige.

Ja.. du har helt rett. ;) Jeg unner dem det. Men jeg skulle bare ønske vi hadde litt sol her også.. Sommeren er så kort og jeg gleder meg til den resten av året.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...