slakken Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Når jeg, i oppstartsprosessen, kommer til det punktet der maskinen leter etter raid-diskene, tar det ufattelig lang tid. Har ikke satt opp diskene i noe raid-oppsett, jeg vil nytte begge diskene. Noen som vet hvordan jeg fikser opp i dette? Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Du må disable RAID. Dette gjøres ved å flytte en jumper på hovedkortet. Det kan ikke gjøres bra BIOS (noe som er en ulempe). Det står enkelt forklart i manualen til hovedkortet hvilken jumper man skal flytte. Lenke til kommentar
slakken Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Vil de diskene som er koblet til IDE3 og IDE4 virke da? Jeg tar gjerne feil, men jeg trodde at ide 3 og 4 ble disablet samtidig....... Kan jo lese en gang til i manualen. (ja, jeg leste faktisk før jeg la inn spørsmålet i forumet) :smile: Lenke til kommentar
slakken Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Har nå testet å disable RAID. Da får jeg ikke opp diskene som er tilkoblet ide3 og 4. Noen nye tips?? Lenke til kommentar
slakken Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 *BUMP* Har vel ventet så pass lenge at det må være lov å bumpe nå?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå