tulling03 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Har laget en content box vha en tutorial (LINK) og er fornøyd med resultatet. Hvordan får jeg denne inn i html siden. Kan jo ikek legge den inn som et bilde for da kan jeg ikke skrive på den. Ps Jeg kan lite HTML så jeg trenger enlke svar... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Legg bildet som bakgrunnsbilde i en <div> Dette er for øvrig helt grunnleggende HTML og CSS, så hvis du ikke klarer dette er det mye annet du kommer til å slite med - www.htmldog.com Bare et friendly advice EDIT: Litt kode: <div class="box">Innhold her</div> CSS: div.box { background:white url(dittbilde.jpg) no-repeat; height:Xpx; width:Ypx; } Endret 14. juni 2005 av Loomy Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg vet... Sliter allerede. J eg bruker DW. Der kan jeg lage en div og sette dette som bakgrunnsbilde. Må jeg da sette en størrelse som er helt lik content boxen? Kan jeg også bruke tables? Vet det er bannlyst men jeg syns det er lettere å forstå! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Glem det Endret 14. juni 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå