ChristR Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Heisann Har egentlig ikke lyst til å innstallere Win Xp Sp1, men jeg må det.... Har hatt Sp1 før, men når jeg prøvde å innstallere det idag så kom denne beskjeden opp: Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Leste denne nå: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;327101 Det står: Click the program that customizes the startup graphics, and then click Remove. Men jeg har ikke et slikt program! Endret 14. juni 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Så går du rett videre til SP2 etterpå Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Så går du rett videre til SP2 etterpå Hehe.. Jeg fikk visst trøbbel i paradis.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Edit: Når jeg leser gjennom posten din igjen så fortjener jeg vel en slag i hodet... Uansett, prøv recoverykonsollet og prøv fixboot kommandoen. Du bør også muligens søke for virus og spyware mens du er i gang i tilfelle. Leser du aldri gjennom ting du finner? Fra: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;327101 CAUSE This behavior may occur if your computer has a modified version of the Ntoskrnl.exe file that uses the /KERNEL switch in the Boot.ini file. This condition may exist because your computer has a third-party program installed that customizes the graphics that are displayed when your computer starts up. Third-party programs that can cause this condition include the following: • BootXP • LogonUI Boot Randomizer RESOLUTION To resolve this problem, follow these steps: 1. Click OK to close the error message. 2. Click Start, click Run, and then type appwiz.cpl in the Open box. 3. Click the program that customizes the startup graphics, and then click Remove. 4. Restart your computer, and then try to install the Service Pack again. If the problem persists, go to step 5. 5. On the desktop, right-click My Computer, and then click Properties. 6. Click the Advanced tab, and then click Settings under Startup and Recovery. 7. Under System Startup, click Edit. The Boot.ini file opens in Notepad. 8. Locate and then delete the /KERNEL= switch. 9. Save and then close the Boot.ini file. 10. Restart your computer. 11. Try to install the Windows XP Service Pack. Står da ganske svart på hvit der da... Endret 14. juni 2005 av TCi Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Recovery konsolen har ikke noen recoverypunkter.. Fixboot funker ikke.. Får vel formatere da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå