Tweaky Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Sitter her nå i word og får ikke skrevet noe som helst "denne kommanden er ikke tiljengelig siden dokumentet er låst for redigering" er meldingen som står nede i Word.. Vet noen hva jeg sjkal gjøre for å "åpne" Word igjen? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Du har sikkert prøvd det, og jeg blir sikkert pisket, MEN: Har du prøvd restart av maskinen (evt. Word), eller prøvd å åpne et nytt dokument..? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Gjør som Scotchi89 sier, prøv å starte om maskinen. Har du tuklet med noen innstillinger (slik som låsing av redigering)? Sjekk også om filen du prøver å skrive i er skrivebeskyttet. Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Har nok prøvd alt det du sier der. Tatt av skrivebeskytning på fila.. Men problemet gjelder hele Word, det har låst seg helt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Avslutt Word (hvilken versjoner det?). Slett normal.dot (alle utgaver), kopier evt. ned på diskett/pendrive før sletting. Normal.dot kan være skadet/virussmittet e.l. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hm..........har opplevd samme problem på en computer jeg skulle servisere. Da var det en utgave word som lisensen var utløpet på. (De finnes åpenbart i tidsbestemte lisenser) Hvad med de andre office programmene? Exel, access etc. Kan du redigere her? Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå