yamano Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Vell har begynt å få en slik rar lyd fra skjermen min,.. den holder på i ca 15 sek og så holder den kjeft i ca 3min,.. før den begynner med den hyle lyden igjen Vil si at det er en høyfrekrens lyd,.. siden de "gammle" ikke klarer å høre ann. Så,.. E det mulighet at det er en av kondensatrene,. som begyner å si takk for seg Og er det i hele tatt mulig å fix'e dette vis kjermen ryker ? Stakkars kjerm,.. har ikke lyst til å kvitte meg med ann,.har hatt ann siden 486 en Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Har hatt tilsvarende problemer med Vanlig tv skjermer... Vet desverre ikke hva det er.. MEn skulle likt å visst det selv Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Velkjent problem. Mest sannsynlig en spole, magnetfeltet fører til små bevegelser som kan gi en resonnans. Er lett å fikse hvis man vet hvor synderen er, litt lim vil som regel stoppe lyden permanent. Vanskeligheten består i å finne den, det er jo meget høye spenninger der som man ikke bør komme for nær. Det er ingen fare for at skjermen slutter å fungere pga slike lyder. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hvordan vil du anbefale feilsøking av spoler? Er det mulig uten skop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå