H4ngm4N Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk står forløpig lengst oppe i platehylla ja... Men nå må jeg snart på cd-handletur. Lenge siden jeg kjøpe cd sist.. (Og siden jeg har fått meg sommerjobb så blir ikke pengene noe problem:) ) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Coldplay - Parachutes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 The Clash - London Calling Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk står forløpig lengst oppe i platehylla ja... Men nå må jeg snart på cd-handletur. Lenge siden jeg kjøpe cd sist.. (Og siden jeg har fått meg sommerjobb så blir ikke pengene noe problem:) ) har den selv, en veldig god plate! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Turbonegro - Apocalypse dudes! Bare kjøp det! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Står mellom Immortal - At The Heart Of Winter eller Refused - The Shape Of Punk To Come. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Metallica - Black Album Slutta å kjøpe plater når jeg fikk dc. det er flere.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kjøpte Slipknots "Mate, Feed, Kill, Repeat" (limited edition) for den nette sum av 300,-. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 tror det må bli enten Iron Maiden: eller Iron Maiden: Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Topp 5 må bli: Metallica - Black Album Metallica - S&M AC\DC - Back In Black SOAD - Mesmerize SOiL - Scars Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 The Clash - London Calling Ingen over, ingen ved siden Den skal jeg og kjøpe snart, men inntil videre så sier vi: Queen - Greatest Hits, den fikk opp øynene mine for Queen, og deretter en del andre band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå