Disasterpiece Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei. En kamerat kjøpte en Scoopy for noen dager siden, den gikk fint i 3 dager, men nå vil den ikke starte. Jeg har aldri hatt scooter så veit ikke noe om det. Noen som vet hva som kan være galt? Tanken og slangen fra tanken til forgasseren er clean, bensin flyter fint gjennom, så det må være noe med forgasseren tror jeg Lenke til kommentar
hondascoopy Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 jeg har skrudd ganske mye på scoopy, så jeg kan endel om scoopy, + har det selv. mulige feil: #defekt tennplugg, kan være defekt selv om det kommer gnist. #at det ikke kommer bensin inn i sylinderen, har det problemet hver gang jeg demonterer sylinderen og monterer den igjen, det man kan gjøre da er å spraye bensin inn i sylinderen gjennom tennplugghullet mens pluggen er ute såklart, og skru inn pluggen igjen, og så prøve å starte, da pleier den å starte til meg ivaffal. #skitten forgasser/tett dysse, rens forgasseren din. det er de vanligste feilene, hvis det ikke funker er detr bare å spørre. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 tør tippe at det er pluggen jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå