quack Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Problemet er at besøkte linker fortsatt er svarte når man holder over de igjen. De skulle vært røde. Før de er besøkt er de røde ved hover, men etterpå er de konstant svarte altså.. både i mozilla og ie. Har jeg glemt no vesentlig her? <STYLE TYPE="text/css"> <!-- A { text-decoration: none; } A:link { color: black; } A:hover { color: red } A:visited { color: black; } --> </STYLE> Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Prøv å bytte rekkefølge på dem? De må stå i en bestemt rekkefølge, men hvilken, det huser jeg ikke... Og btw: Er det virkelig nødvendig å sette a:link og a:visited til sort? sett heller color: black; på a, og ha color: red; på :hover, og fjern a:link og a:visited.. Blir akkurat samme resultat som du har nå: a { text-decoration: none; color: black; } a:hover { color: red; } Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Prøv å bytte rekkefølge på dem? De må stå i en bestemt rekkefølge, men hvilken, det huser jeg ikke... Da kan jeg fortelle deg det En grei huskeregel er: LoVe/HAte. a:link (L) a:visited (V) a:hover (H) a:active (A) Lenke til kommentar
quack Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Der ja! Nå blei det bra men har et spørsmål til.. akkurat når man klikker på linken ser det sånn ut rundt teksta: (musepekern blei ikke med på printscreenen) går det an å få det bort på en enkel måte? like å ha ting cleant Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nei, jeg tror ikke det er noen måte å unngå dette på, da dette er innstillinger enten i operativsystemet eller nettleser. Da må du i så fall lete frem innstillingene på det der.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Der ja! Nå blei det bra men har et spørsmål til.. akkurat når man klikker på linken ser det sånn ut rundt teksta: (musepekern blei ikke med på printscreenen) går det an å få det bort på en enkel måte? like å ha ting cleant Det er sånn overalt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Bruk Opera istedenfor FF Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Bruk Opera istedenfor FF Ikke f... Lenke til kommentar
quack Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Hm. Støtte på et nytt problem. Prøvde å lage en illustrasjon. Problemet er å få fjerna scrollen i hovedrammesida, men ikke i ramma som er inne i hovedsida igjen! Lar det seg gjøre mon tro? Endret 14. juni 2005 av quack Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kanskje du burde lagt til link/resiza bildet? Er ikke alle som har 2mb linje. Lenke til kommentar
quack Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Kanskje du burde lagt til link/resiza bildet? Er ikke alle som har 2mb linje. *gjort* blei så dårlig tekst da men.. klarer vel å lese det nå også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå