thlangva Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 hei.. vet ikke om detter er riktig sted og poste dette men fant ikke noe annet sted. jeg skal innstalere en mod på et forum men skjønner det ikke helt! jeg leste denne her men skjønte ikke noe kan noen forklarer meg litt bedere? takker på forhånd Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) be en mod flytte denne. Endret 14. juni 2005 av hotstian Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Litt feil plassert denna, ja... Men over til modding av forum. I mod-fila(.zip regner jeg med) som du har lastet ned, skal det ligge en readme fil. Bare følg det som står der. Skal være ganske selvforklarende. Prøvde å leste den guiden du linker til før jeg skulle modde et forum, men den var (nesten) bare til forvirring. Leste så readmefila og skjønte mye mer... (jeg forutsetter at du forstår hva open, replace, add, before, osv betyr) Poenget mitt er at det ikke er så vanskelig som det ser ut som... Endret 15. juni 2005 av HetrTiXc Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 okey:D tusen takk! hehe skjønner hva det er ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå