lardvader Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg har satt ZIP-driven min til A:, men er tror ikke den er "ekte". Fungerer dårlig å lage bootdisk etc. Har noen erfaring med dette? Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Tror du bør gjøre om til en annen betegnelse enn A: siden A: og B: er "forbeholdt" diskettstasjon. Tror ikke bios vil takle det oppsettet helt godt. Andy Lenke til kommentar
talisar Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Kan du gjenta den problembeskrivelsen:)? Altså, hva mener du med "ekte"? Prøver du å bruke zip driven som diskettstasjon og boote fra? Internzip støtter booting, tror ikke paralell versjonen gjør det. Scsi zip støtter det også fint så vidt jeg vet. Det er jo eget valg for dette i bios da. Å sette en zipdrive som A: i windows vil jo ikke være aktivt før du har bootet uansett, biosen setter f.eks ikke zippen som a:, da a: og b: er forbeholdt floppy drev som sises i posten før her. Men litt mer info om porblemt hadde vært fint Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Sett cdrommen som første boot device. Lag en bootbar cd. Riv ut diskettstasjonen og zippen. Lev lykkelig. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå