E320CDI Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei jeg er nybegynner på å ta bilder.. jeg vil gjerne ha litt kritikk på disse bildene her.. Klikk her! Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg ville nok for det første have sløret nummerpladerne eller have taget dem helt af inden jeg begyndte at fotografere... Ellers virker billederne for mig mest som "dokumentationsbilleder" - dvs. sådan ser en Honda Civic ud... (som man ville sende til forsikringsselskabet sit ved en skade). Prøv at give billederne noget mere dynamik ved at tage billeder mens bilen er i fart eller i hvert fald ved at finde en mere interessant baggrund og nogle mere interessante vinkler. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Likte bilde nummer 5 og 13 jeg... Prøv og sette mer fart på det, liksom, det er litt kjedelig ja... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) For meg virker det som om du vil ha kritikk på bilen. Det rent tekniske (bildene nå) er vel ikke noe å skryte av, men du kan på mange måter forbedre komposisjone. Siden antallet bilder er så stygt, er det vanskelig å peke på noe spesifikt. Jeg foreslår dog at du tenker gjennom hvordan bildet skal se ut på forhånd. Når du har tenkt og står med kameraet i hånden, kan du eksempelvis følge opp med å tippe hodet bakover. Hvis du myser opp i himmelen, innser du at den er fri for det som gjør biler pene: Lys, formodentlig sollys. Bilen vil bli et par tusen ganger så pen om noen varme solstråler hadde opplyst karosseriet. Hvorfor plukke en trist dag når det er så mange fine? Angående komposisjonene, så er det bedre om du presenterer ett, to eller tre bilder som du har arbeidet med. Hvis du har spasert rundt en bil og latt kameraet gjøre jobben, er det ikke så mye du kan forbedre. Har du gjort mer? Vel, da er det en haug. Å kritisere disse bildene blir rett og slett vrient. Det er lettere å kritisere deg eller bilen eller værgudene. Lykke til. Endret 14. juni 2005 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg likte komposisjonen/vinkelen på bildene 2092, 2088 og 2084. Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Hei.. Tusen takk for kommentarer! nå har jeg ihvertfall lært meg noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå