Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Sort skjerm når jeg spiller

Anbefalte innlegg

er noe utrolig rart som skjer når jeg spiller. har Geforce 6800LE

og MSI 845PE max hovedkort

mens jeg spiller enkelte spill. f.eks gta:san andreas, rome total war eller battlefield

blir skjermen plutselig svart. på rome total war og battlefield skjer det ganske fort, men på gta kan det ta litt tid også plutselig komme. og ofte på samme sted.

for og få bilde på skjermen igjen må jeg faktisk skru pcen HELT av, ingenting av knapper funker ikke reset knappen en gang.

skrur pcen helt av og på igjen så funker det, men samme feilen skjer igjen når jeg går inn i spillet.

har en mistanke om at det er hovedkortet, men noen som kan hjelpe meg med dette?

Endret av spk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er noe utrolig rart som skjer når jeg spiller. har Geforce 6800LE

og MSI 845PE max hovedkort

mens jeg spiller enkelte spill. f.eks gta:san andreas, rome total war eller battlefield

blir skjermen plutselig svart. på rome total war og battlefield skjer det ganske fort, men på gta kan det ta litt tid også plutselig komme. og ofte på samme sted.

for og få bilde på skjermen igjen må jeg faktisk skru pcen HELT av, ingenting av knapper funker ikke reset knappen en gang.

skrur pcen helt av og på igjen så funker det, men samme feilen skjer igjen når jeg går inn i spillet.

har en mistanke om at det er hovedkortet, men noen som kan hjelpe meg med dette?

det er den fatale feilen på chipset levert til 6800-serien for en stund tilbake. lever den inn, du får det på garantien ;) ( gjorde jeg.. )

jeg fikk spilt visse spill, men som du sier, Rome:Total War bla crashet hos meg. (HL2, farcry, R:TW, NFSU2 etc. )

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...