Anel Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei, jeg har hatt store problemer med å oppdatere drivere til Travelmaten min..da spes. skjermkortet, som er av typen Readeon X700. Er det noen som vet hva dette kan skyldes?? Bare å tipse i vei.... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ja her snakker vi virkelig tålmod... Hvis du har lest reglementet så burde du vite at det ikke er lov til å bumpe før etter 3 hele dager, ikke 3 hele timer... Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Og driverne finnes under support på acer.com. Patience. RTP Endret 15. juni 2005 av renpeder Lenke til kommentar
Anel Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Problemet er ikke å finne nye drivere men å installere de på PC-en... Når Catalysten starter installasjonen, for jeg melding om at nødvendig hardware ikke finnes , og installasjonen avbrytes....! Hva kan grunnen for det være??? Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Du kan ikke anvende andre drivere enn de som finnes på Acer.com. Catalyst-driverne vil ikke virke ifølge Acer. Mvh RTP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå