Camron Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei Jeg har fått noen problemer med min daelim s-five, og lurer på hva det kan skyldes.. Her om dagen tok jeg ut "ringen" som sitter i variatoren ( http://www.geocities.com/ktegutter/variatoren.htm l), så tenkte jeg at den kommer til å fortere og at jeg burde teste den..Den gikk akkurat som før.. Dagen etter da jeg skulle ut og kjøre merket jeg at el-starten ikke virker lengre, når jeg trykker den og skal slå på motoren kommer bare ett lite "klikk" så skjer ikkeno mer... Da prøvde jeg kickstarten og fikk starten den..MEN, når jeg prøvde å kjøre gikk ikke mopeden som den skal lengre, den fikk bare veldig høyt turtall og bråka som om den gikk i 50km/t mens den bare gikk i 10km/t, skulle tro reima ikke fikk tak ellerno.. Noen som vet hva som er galt og hva jeg må gjøre? Takk for svar.. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 du kan jo åpne opp igjen å se om du har festet variatoren riktig etterpå.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Har alt fiksa den, vektene var montert feil..| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå