Pluggen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Som tittel sier, så har jeg kjøpt en midlertidig fram bil til Ascona'en er på veien Får bil for 3 000, og da får jeg med følgende av "ekstrautstyr": Styling bestående av front-, bakfanger og sideskjørt Hvite blinklys på sidene forran 12" Luisi ratt Fancy gearkule i "carbon" med blå LED's i toppen Gearspak trekk 2 stk. blå neon Dekorlakket litt deksel og lignende inni bilen Setetrekk i blå velour som ikke er helt strøkne mer, men det skal vi få en skikk på Kliss nytt 40/40 senkesett 15"felger som er så godt som nye Effektanlegg er også bygd på den Får også med anlegg for 2 000 i tilleg til prisen Dette består av 2 stk. Alpine 6x9 på hattehylla (spiller bra!!!) 1 kasse med dobbel 12" MTX thunder 1 Sony CD-spiller som jeg liker ganske godt (jeg har samme, som nå står i arbeidsbilen til faren min) Pluss kabelsett som jeg la opp for et år siden som kosta 990.- da... Det er meg som har montert anlegget, så er sikker på at alt er 100% riktig gjort Kommer nok på mer som følger med etterhvert, å legger det bare til her Denne er også mattslipet da forrige eier (bestekompisen min) skulle lakke den, men ikke har fått gjort det... Tips til lakking/rulling ?? Får med 3 liter lakk... Noen tips til hva jeg burde passe på? (Bortsett fra rust under bakfangeren da, for det er jeg klar over ) Overraskende lite rust (ikke NOE synlig) Noen som har erfaringer/tips?? Hva mener dere om pris og utstyr++? På forhånd takk Edit: Er ikke helt sikker på om denne er postet rett, men prøver her siden det er litt av alt Den har bare gått 130 000 km Endret 14. juni 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Altså, hvis det er slik at bilen koster 5000 kr med alt det utstyret der, så er jo faktisk bare utstyret verdt mer enn prisen. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Har kjøpt den allerede Tenkte å ha den noen måneder (fram til Ascona'en er på veien som nevnt over) Ta ut ratt, anlegg, gerakule osv, osv, så selge bilen for 5- 6 000, nylakka Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Ikke sånn den er nå :!: :!: Det er forresten betalt årsavgift, skifta frontrute, nylig bytta vannpumpe, registerreim, olje, oljefilter +++ Kommer bilder så fort noen lærer meg å legge de inn her, og jeg har fått kameraet fra service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå