!Tor! Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Kjøpte nettopp et nytt HK av typen MSI KT3 Ultra ARU, og har masse piping i oppstarten, noen som vet hvor jeg kan se hva all pipinga betyr? Og når jeg restarter så piper den eller "henger" seg opp der du kan lese hva slaks bios det er, alså hele skjermen er delvis svart med masse farger på, noen som kan forklare? mvh Tor Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hmm, skal det ikke stå i manualen da? Sjekk at ram og skjermkort sitter fast/korrekt. Lenke til kommentar
!Tor! Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 rammen står bra, skjermkortet er jeg ikke sikker på, skal se på det. tror det kan være det etter å ha sjekka hva pipe kodene betyr. thnx Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Kontroller lysdiodene på hk'et. De forteller deg hva som er feil. Det finnes en oversikt over de forskjellige kombinasjonene i manualen og i en egen folder. Lenke til kommentar
!Tor! Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 det er ingen lysdioder på hk'et, har sjekka om det var men fant ingen, skal det være det? Lenke til kommentar
!Tor! Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Bildet viser ingen lysdioder http://www.msi.com.tw/images/product_img/m...d_img/6380e.jpg Lenke til kommentar
StureG Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Lysdiodene er på en av USB connectorene som fulgte med Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hadde samme problem med et MSI HK engang, har du husket riktig plassering av minnebrikkene? DIMM slot 1-2-3? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Vært borte i skjermkort ikke er i skikkelig, eller lav rpm på cpu vifte Lenke til kommentar
!Tor! Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 skal sjekke det med rammen, får nye cpu vifte idag, og skal sjekke skjermkort og lure meg skal også putte inne den usb greia med lys på, jeg tok seff den med bluetooth på for det virka mest stilig:) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Det er definitivt en kjempemessig fordel å ha diodene tilkoblet. Særlig hvis du ikke er god i kvasimorse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå