Gå til innhold

Gamer PC som ikke bråker, under 10000.-

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter en gamer PC til under 10000 som ikke bråker for mye. Den skal også brukes til en del andre standard ting. Tidligere har jeg sett på Netshop sitt månedstilbud, men de har problemer med å levere.

Er denne noe å satse på? Jeg syns den er litt dyr og den er neppe satt sammen av profesjonelle :) Kom gjerne med andre forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns den ser veldig bra ut jeg, men det du bør sjekke først er om den er billigere å kjøpe del for del (hvis du klarer å bygge selv)

Det med stillhet vet jeg ikke for sikkert men se etter erfaringer på kabinettet.

Håper du finner en bra PC.

Husk at 10000 kr er mange penger å bruke, og du bør ikke kjøpe noe du ikke er helt sikker på.

Lurt av deg å spørre litt rundt på forumet.

danno_O :)

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Hm hvor vitkig er det at den ikke skal ta og lage lyder? Noen viktige ting er da å ha passiv kjøler på HK, en god CPU kjøler ( jo større vifte jo bedre pleier å være bra, med noen untak), sett opp en bedre vifte på grafik kortet enn den som kommer med. Og PSUen. Hvis alt det er bra så får du en mus stille maskin.

Til spilling så pelier jeg å anbefalle fra A64 3000+ til 3500+

minst 1GB grei ram, gir ikke noe ytelses boost med uber ram så lenge du ikke skal drive hobby klokking.

Fra 6600GT til 6800GT, mellom der så er det X800Xl og Pro

HD ca 250 GB

Godt hk

Maybe et lydkort?

Noe i den duren hadde inte vært så dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...