OlaTK Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Har tenkt å gå til innkjøp av et digitalkamera. Trenger ikke å være så veldig high end, bare det funker sånn passe. Tenkte da litt på dette? Noen innvendinger til det? Har det noen feil som kommer til å irritere livet av meg eller er det et greit kamera? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Søg lidt rundt på forummet og i erfaringerne - der findes masser af folk der er tilfredse med deres køb af Nikon Coolpix 5900, og jeg kan også kun selv anbefale det. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Zephyros, hvis du kjøper kameraet vil du ikke bli annet enn positivt overasket. Den tar krystallklare bilder, er raskt både i oppstart og fotografering og er veldig praktisk. Lite er det også, og har mange sceneprogram. Go for it Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er vel ingen hemmelighet at jeg er litt småforelsket i dette kameraet (har skrevet nok om det her på forumet... søk på Coolpix 5900 og se selv). Har for ordens skyld ikke kameraet selv, men det er et av mange kamera jeg selger der jeg jobber. Har ikke én misfornøyd kjøper av dette kameraet enda, selv om vi har solgt i bøtter og spann av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå