phonk Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har akkurat fått en ny del-pc i hus med forskjellig utstyr. problemet er at jeg ikke vet hvilket skjermkort, lydkort og tråløstnettverkskort jeg har, så jeg vet ikke hvilke drivere jeg skal bruke. er det noen som vet hvordan en kan finne ut hvilkedriver en trenger? Et program eller lignende...? Mvh Phonk Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) følger det ikke med cdr? driverne ligger på de. bare sett sammen og instaler alt fra alle cdr hvis du er i tvil Endret 14. juni 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Gå inn på system --> maskinvare --> enhetsbehandling Der vil du finne nødvendig informasjon EDIT. Men som leifeinar sier; dersom pcen er splitter ny, skal du ikke trenge det Endret 14. juni 2005 av HetrTiXc Lenke til kommentar
phonk Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 pcen er "gammel" så jeg har ingen cdr med drivere på. I Enhetsbehandling står delene som mangler driver under "Andre enheter" med et spørsmalstegn forran og maskinen kan ikke identifisere dem. pcen kjenner igjen at det er et skjermkort, lydkort og netverkskort, men den klarer ikke å finne driver. Den finner heller ikke ut hvilket merke eller type kortene er. skjermkortet er Gainward, men hvilken modell står det ikke. takk for raske svar Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 prøv EVEREST der leser man av det meste Lenke til kommentar
phonk Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 TAKK! det funker! GEFORCE 3 Ti200 Er dette et bra kort eller? Bedre enn radeon 9200? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 TAKK! det funker! GEFORCE 3 Ti200 Er dette et bra kort eller? Bedre enn radeon 9200? aldri hørt om det det må gamlegutta svare på Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det var bra saker det for noen år siden.. Nå er det meget svakt og ikke egnet til noen av dagens spill. Tviler på at det når opp mot 9200 men det er jo ikke akkurat et supert spillekort det heller. Lenke til kommentar
vegins Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) litt trøtt ja... seff er 9200 bedre enn ti200 Endret 14. juni 2005 av vegins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå