panzerwolf Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Når jeg (og sikkert flere) klikker på annonsen midt på siden, lenker denne til www.hwb.no og ikke til annonsøren... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Når jeg (og sikkert flere) klikker på annonsen midt på siden, lenker denne til www.hwb.no og ikke til annonsøren... Hei, Hvem var annonsen for? Takk for at du sier i fra! Mvh, Per Øivind Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Jeg får foreløpig kun sett annonser fra Komplett. Kan oppdatere når det kommer noen andre. Ser ut til at lenka er aktiv utover annonseboksen også; den "gjelder" nesten helt ned til artikkelen under. Oppdatering: Fungerer igjen nå. Har du/ dere gjort noe eller var det et av de "mystiske" problemene man til daglig opplever i denne bransjen? Endret 14. juni 2005 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Vet ikke om det har noe for seg, men tenkte jeg skulle nevne at her ser alle annonse-lenker ut til å fungere, både til Komplett og andre annonsører. Både fra HW.no og HWB.no. Edit: Bruker Opera, skal prøve nå med IE. Oppdatering; Jepp, de fungerer også med IE, om det skulle ha noe å si. Og hvis dere får betalt per klikk på annonsene, så har dere nettopp tjent en slant. Endret 14. juni 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå