Booth Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 hwspecs har null og niks med en signatur aa gjoere, ergo blir den misbrukt av deg ogsaa Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 17:41, Booth skrev:hwspecs har null og niks med en signatur aa gjoere, ergo blir den misbrukt av deg ogsaa Hvis jeg har spørsmål om for eksempel oppgraderinger som vil passe i min maskin, hva som sinker maskinen min og så videre, så er det fint å ha dette i signaturen. Jeg bruker den for eksempel ikke når jeg ikke har behov for den, kun når det er relevant i forhold til spørsmålet eller innlegget. Vis meg gjerne ett innlegg fra meg i nyere tid der jeg "misbruker" signaturfunksjonen. Du kommer med dumme påstander uten å tenke på hva du skriver. Skjønner du virkelig ikke at det ikke er å misbruke en signaturfunksjon når den er relevant i forhold til spørsmålet? Lenke til kommentar
steinih Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Signaturen min sier vel alr om hav jeg stemmer for! /steinih :smile: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 18:37, steinih skrev:Signaturen min sier vel alr om hav jeg stemmer for! /steinih :smile: Den djevelen så da veldig trist ut. Hvorfor det? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Er TOTALT enig i teite signaturer - en signatur er noe kort og fattelig, ikke ***** hardware specs på 20 linjer - so what om vi leser om du har overklokka en p4@3ghz? tror dere vi virkelig husker dere for hva slags hardware dere har? nei, vi husker dere derimot for hva slags tråder dere før har skrevet - og når dere skriver èn linje, og signaturen er på 5-10 linjer, ser jeg ingen relevanse i å ha signaturen på i det heletatt. Jeg stemmer for 1 linje signaturer og begrensninger på bildefiler (hvor store osv.)... Lenke til kommentar
Booth Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Afseth, det kan sikkert vaere praktisk, men det blir fortsatt ikke noe signatur. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 15:31, Booth skrev:Afseth, det kan sikkert vaere praktisk, men det blir fortsatt ikke noe signatur. Respekterer din mening, forstår din frustrasjon, og lover å ikke bruke min signatur der det ikke er nødvendig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå