Anders Leipsland Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 21:56, Kjetil Lura skrev:Du kan se hvem som er online ok men hvor er eg henne da, Er det noe spesielt du må gjøre for at eg skal være der. Ja du må være online og det er eg hele dagen!! en fordel å logge inn kanskje? :wink: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg er absolutt for signatur! <--en linje :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-07-23 22:00): Quote: Den 2002-07-23 21:56, Kjetil Lura skrev: Du kan se hvem som er online ok men hvor er eg henne da, Er det noe spesielt du må gjøre for at eg skal være der. Ja du må være online og det er eg hele dagen!! en fordel å logge inn kanskje? Anders du leste vist ikke min forrige post ser eg, Eg er logget inn fra eg står opp til eg legger meg på hw.no Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 22:14, Kjetil Lura skrev:Anders du leste vist ikke min forrige post ser eg, Eg er logget inn fra eg står opp til eg legger meg på hw.no lese før jeg svarer ja, øh...øhm, uops :oops: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-07-23 22:21): Quote: Den 2002-07-23 22:14, Kjetil Lura skrev: Anders du leste vist ikke min forrige post ser eg, Eg er logget inn fra eg står opp til eg legger meg på hw.no lese før jeg svarer ja, øh...øhm, uops Men Anders kan det ha noe med at eg bruker frames versjonen av forumet, Og Anders les PM Lenke til kommentar
D@T@ M@N Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 leve signaturen! ;D jeg dør ikke av at noen viser hva slags data de har eller viser ett bilde hva plager deg med signaturen? At du ikke har like bra data som mange lister opp på signaturen.... Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 23:42, fondus skrev: Quote: Den 2002-07-22 23:12, SineTwo skrev: Og fondus, du er en av de som reklamerer for en teit irc kanal - vennligst se å gjør noe med dette i tilfellet du ikke vil motsi degselv. Teit IRC kanal? motsi meg selv i hvilket tilfelle? kan du forklare nærmere? Sorry - enten har du skifta signatur eller så har jeg loka. Det stod noe greier med #hardware.no tror jeg på under.net... jaja - beklager igjen, tok visst feil. Var lengesiden jeg post'a denne beskjeden Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 22:30, SineTwo skrev:Sorry - enten har du skifta signatur eller så har jeg loka. Det stod noe greier med #hardware.no tror jeg på under.net... jaja - beklager igjen, tok visst feil. Var lengesiden jeg post'a denne beskjeden Han hadde #HW.no @ undernet i sig'en sin om det er det du sikter til... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg er for signaturer. Vær litt kreative. Men det får selvsagt være grenser. Burde vært en maks størrelse på bilder, både fysisk og logisk. Og et maks antall linjer, for eksempel 5! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Synes man kan ha en diskrè link til HW-specs i siggen. Skal iaffal jeg når jeg har fått satt sammen de nye sakane. :wink: Ellers er jeg for sigg ja. Må alt være så seriøst hele tiden da? Fem linjer er greit, men det burde da vært begrensnig for bilder og... Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Fjern bbcode og smilies og ha kun 2-3 linjer max på siggen. Og evt. max X bokstaver. Er enig at sigger skal kun være navn evt. mailadresse o.l. Det som er relevant kan skrives i posten, signaturen er uviktig. Jeg bruker forresten å skrive uten sig uansett(sig er latskap): Mvh. Morten Holje aka Boqs Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Squeegie skrev (2002-07-29 01:12):Fjern bbcode og smilies og ha kun 2-3 linjer max på siggen. Og evt. max X bokstaver.Er enig at sigger skal kun være navn evt. mailadresse o.l.Det som er relevant kan skrives i posten, signaturen er uviktig.Jeg bruker forresten å skrive uten sig uansett(sig er latskap): Ja, det hadde passet fint... Hvis det hadde vært Hitler som styrte. Hadde ting vært så seriøse som det, hadde det blitt ufattelig kjipt her! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg! Man må få uttrykke seg dersom man øsnker det! Å fjerne muligheten er noe HW.no ikke kommer til å gjøre! GARANTERT! Lenke til kommentar
Booth Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Signerer dere med pc specs og bilder naar dere henter pakker paa posten, eller betaler et eller annet med visa? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Sett grense på max 125*125 pixel bilder. Sett grense på 4 linjer. Dette ville nok bidra til å rydde opp en god del i "signaturhelvetet" Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 lol. kanskje en skal begynne å autentisere signaturene sine? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Denne tror jeg er særdeles bra: This message is confidential, and for the receivers eyes only. If you have received this message in error please notify the sender and remove all copies of the message. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå